zondag 31 mei 2009

Flessenpost / Message in a Bottle / Flaskpost












With Love
For

15 opmerkingen:

Bree zei

ooooohhh wat mooooiiii
en romantisch!

Anoniem zei

oooooooooh, mooi! (he Pien, je haalt me de woorden uit de mond ;o)

wat een hoop stempels moest je daar voor maken

maar: ooooh, wat prachtig!

Anoniem zei

that's lovely!

Greetje zei

Prachtig.........maar je hebt toch nog wel van het mooie weer genoten vandaag ?

Daan zei

@ Greetje; Zekers, inclusief uitje de grens over voor authentieke Vlaamse Fritten in de zon ;-)

De stempels waren een meerdagen project ;-)

jolanda zei

Ik voel de liefde van het beeldscherm afspatten!

MUS zei

jaaa, ik wil gutsen! voel de drang weer.

heel leuk daan (ook op shirtjes!)

Guusje zei

Il zeg: JAAAAAAA, Win die prijs!!!!!

Renske zei

wat heerlijk romantisch, ik moet maar eens langs de vloedlijn gaan slenteren1

Simone zei

Wat guts jij toch mooi!

sanneke zei

Ik zie een boekje. Heb je het verhaal ook al klaar naast de illustraties?

Elly zei

zo zoet zo lief .....

Saskia zei

Boekje! Boekje!
Ken je Aadje Piraatje Daan, van Sesamstraat? (http://www.youtube.com/watch?v=yxlmdVn7Xlw)
Did you already get a signal from the lighthouse?

Saskia zei

DAAN,DAAAAAAANNN!! Flessepost!!!!The lighthouse is shining!!!

Vanessa/NessieNoodle zei

what a sweet sweet set of illustrations! love them