vrijdag 29 juli 2011

DWZI - RoofTime













Rover was aan de beurt
voor zijn uitje met mama en Maantje
Hij deed zijn naam eer aan
en koos: Op SchattenJacht in de Kringloop

De Buit bestond uit een Langgewenste Stropdas,
een Harry PotterSpel
en een Blinkend Gouden Spaarvarken

Daarna Gitaren kijken en lunchen op Cafe
waar hij verzuchtte:
"Dit is bijna de allerleukste dag uit mijn Leven"
Missie geslaagd

en Maantje Piet sliep door alles heen



Alle DWZI'ers op een Rij



Deze week zag ik ook De hele Santenkraam
en Novy met haar Vrolijke Bende
Huis en Tuin vol heerlijke mensen
Foto's volgen vast nog

23 opmerkingen:

mir zei

Ooo, wat heerlijk dat je dit doet, met je groten!! En wat kiezen ze leuke dingen om te doen.
Blij met weinig, blij met veel, deze aandacht is de aandacht die ze op hun 80ste nog kunnen herinneren.
Lief moedermens :-)

Dieuwertje zei

Het straalt van de foto's af dat hij een leuke dag heeft.

Ik ben wel nieuwsgierig naar zijn leukste dag ;)

Terwijl ze slaapt maakt mama zei

Ik snap dat Rover hier van geniet! Heerlijk zo met mama en zus! Een betere dag bestaat idd bijna niet.

Anoniem zei

Dat was een leuke dag zo te horen.
Op de foto's te zien was hij idd erg blij.
Maantje groeit goed zeg!

Anna zei

Dat lijkt me een superleuk dagje... geen wonder dat het Bijna De Leukste was! Wat een quality time! Om blij van te worden

Linda zei

Wat leuk voor Rover en voor jou. En vast ook voor Maantje Piet, want die lag misschien wel de hele dag lekker te tukken door al dat gewandel.

SophieSweetVintage zei

Aww, wat zegt hij dat lief! Ik raak helemaal vertederd :)

anna zei

oh wat lief dat hij dat zei! Inderdaad mamamissie geslaag :)

Fien zei

oh zo lief!

Nienke Weick zei

Oh, dat kan hard nodig zijn he: tijd 1 op 1. (+ Maantje erbij inderdaad, maar daar heb je zo te lezen geen kind aan als ze lekker ligt te pitten ;-)).
Ik zit ook te broeden op iets samen met Ocker, denk dat het een expositiebezoek wordt. Gisteren wel samen naar de Hema geweest, maar dat is toch heel anders he: panty's kopen voor mama. ;-) (Hij heeft wel heel enthousiast op de knoppen van het pinapparaat mogen drukken).
Gitaren zitten 'm al in het bloed, mooi om te zien.
En die stropdas, geweldig!

Ester zei

Ik deed dat vroeger ook. Zomaar door de week er eentje thuis houden van school. Samen taartjes kopen en smullen en dan samen de anderen van school halen. Heel speciaal!

wilma zei

Wauw wat zal die genoten hebben, het is van z'n gezichtje te lezen heerlijk zo'n daggie met moeders en jongste zusje.

Greetje zei

Gezellig zo samen op stap.
Ben jaloers :)

Mama Ilse zei

Hoi Daan,

Ik heb mezelf bij de DWZI lijst gezet. Ik geniet er telkens zo van op andere blogs, tijd om ook zelf mee te doen dacht ik zo :-)

LIefs
Ilse

Daan zei

Welkom Ise! Leuk dat je mee doet :-)

Marjolijn zei

Love Rover!
Gaat hij voor de Jelle, Jirin, Janai en Jonathan lange haren?
Heb je later ook een mandje met heeeeeel lange vlechten :-)

xxxx

Marina zei

Blijven doen, de éénkindjestijd zoals wij hier zeggen, zalig voor het kind en genieten als mams ;0)

Roos zei

Is Elvis volgende week aan de beurt? Je zou het bijna denken :-) Heerlijk, die quality time!!

En welkom Mama Ilse, bij mij ook nog eens 2 nieuwe DWZI'ers, hoera!

Annemiek zei

Gezellig! De stropdas is echt té gek!

nina zei

Leuk dat jullie dit zo doen, ik kan me voorstellen dat, hoe leuk en gezellig zo'n groot gezin ook is, ieder kind ook af en toe graag geniet van wat exclusieve tijd met papa of mama! Ik heb zelf hele leuke herinneringen aan als kind één keer per jaar aan dagje alleen met mijn vader op stap, dan gingen we naar A'dam naar het Tropenmuseum of Nemo ofzo... En fijn dat Maantje Piet er ook zo duidelijk wel bij vaart!
De stropdas staat Rover goed, hij kan zo in een hip Engels bandje!

maarnietvangrijs zei

Acht wat een lieffie, en zo'n opmerking, smelt....... Het moederschap is heerlijk!!

sarapirat zei

leuk om samen zo met ze drieen en dagje te doen. beetje quality time is altijd fijn!

tessa zei

wat lief zeg, dat rover kiest voor een uitje naar de kringloopwinkel. vind de foto van hem achter de kinderwagen superschattig. en met z'n nieuwe stropdas ook zo leuk. wat een leuke kinderen heb je toch!