vrijdag 25 november 2011

DWZI - Theetjes en Soepjes







De RotFamilie doet de VerkoudheidEstafette
De helft is nog uitgeschakeld
dus loop ik af en aan
met Sapjes, Soepjes, Theetjes en Teiltjes

Iedere week verloot ik de DWZI-Stempel
onder de reacties

Deze week een setje van drie
Gebruik ze voor een uitnodiging voor een
Thee voor Twee
een Dinertje
of als Menukaartjes of ...



De strikjesStempel van vorige week gaat naar:

MamaNatuurlijk zei...
Leuk idee een strikjesstempel om cadeautjes te versieren. Komt hier goed van pas.

Liefs MamaNatuurlijk


Mail je mij jouw adres?
daan[at]janrot.nl

DWZI-ers van deze week vind je hier (klik)

Volgende week geef ik met een laatste bijdrage
het DWZI-stokje over aan Merula

30 opmerkingen:

MamaNatuurlijk zei

Héé wat cool. Ik heb de strikjes gewonnen! Ik zal zodra het apenstaartje het weer doet op mijn toetsenbord een mailtje sturen. Alle tekens op mijn toetsenbord zijn op de één of andere manier door elkaar gehusseld haha.

Liefs MamaNatuurlijk

x zei

Ooh, die zijn superleuk zeg, ik doe mee voor een theetje-voor-twee:-)

Mariska zei

Wat heb je weer leuke stempels gemaakt, het theepotje is zo schattig....ik doe dus graag een poging voor deze leuke stempels

Tineke zei

Haha, ons Thomasje van anderhalf schenkt hele dagen kopjes thee voor iedereen die maar wil. En tussendoor sjouwt hij ijverig met zijn eigen pannetje als er hier gekookt wordt. Dus: dát zou leuk zijn, als die stempels onze kant op kwamen...

Lila Lime zei

O wauw, die theepotjes!! Die beschilder ik, een stempeltje ontbreekt nog.

Anoniem zei

Oooh met mijn theetijd blog zou ik een theepotje helemaal fantastisch vinden.. en soepjes jummie!

Ik doe graag mee!

Onne zei

Ik heb een theepot aan Sinterklaas gevraagd. Een theepotstempel van jou krijgen is natuurlijk nog leuker. Ik doen graag mee!

Aline zei

Ooh, die zijn leuk! Bij mij is het er eentje, maar 't is wel de kleine jongen (5 mnd) dus dat houdt iedereen behoorlijk bezig. Hopelijk geen estafette...
Sterkte!

Irisbo zei

Vooral de soepstempel vind ik super! Ik zal dan ook mijn top-tomatensoeprecept gaan delen! Ook thee-feestjes vind ik leuk! Heel veel beterschap daar.
Zoen!

Anna zei

Hmmmm, lekker warm, soep en thee! Ik heb er wel zin in! En ook in de stempels ;)

Greetje zei

Nou Daan........daar zeg ik geen nee tegen.

JoChapeau zei

Ik zou ook graag eens meedoen voor de stempels, want ze zijn gewoonweg schitterend !!!

Cisca, Servie zei

Hier wordt ook de hele dag door thee gedronken, de kannen zijn niet aan te slepen. Met andere woorden ;"Ik doe graag mee met deze verloting"

MiM zei

We hadden een beeje dezelfde week geloof ik. Na mijn kinderen verzorgd te hebben zit ik nu zelf snotterend met thee op de bank... Liefs MiM

DeHeldin zei

Oh maar die heb ik gewoon nódig! <3

Jennifer zei

Met een tasje thee in de hand, ding ik mee naar die leuke stempeltjes.. :-)

MN zei

Ben dol op theetjes, soepjes en stoom en ding dus graag mee.

Anoniem zei

Ach Daan...je pietjes waren al zo zielig en het gaat gewoon maar door daar...en terwijl jij op en af loopt met je sapjes en hapjes maak je nog stempels voor op je blog?! Rust ook maar lekker uit hoor.
We willen wel graag in de lootjes(soep)pot deze week!
Sarah x

Krummeltje zei

Hier afgelopen week ook een zieke boeg. De stempels zijn weer helemaal leuk. ik doe mee voor thee en diner.

Franca zei

Ten eerste beterschap voor alle zieke Rotjes.
Wat lief dat je met alle thee en soep voor hen , nog tijd had voor een stempel voor ons.
Thee en soep, waar kun je meer liefde in stoppen?
Ik doe graag mee om zo'n mooie stempel te kunnen krijgen.
groetjes, Franca.

SophieSweetVintage zei

He wat naar! Ik hoop dat het snel weer rustiger wordt in huize Rot... Beterschap!

tessa zei

o leuk zijn dees ik ben echt een theeleut dus ik doe weer mee!
ben je zelf nog niet ziek geworden? ik had het wel, na eerst de drie kindjes. en dat was nog wel het lastigste van alles. maar hier gelukkig weer allemaal gezond.
beterschap jullie allen! xx

Moniek zei

Hoi,
Ohhh deze zijn helemaal te gek, ik kook graag voor mensen en nodig daar ook graag officieel voor uit. Dus deze stempels kunnen daar heel goed bij van pas komen! Ik doe mee!!

Cynthia zei

Wat leuk! Kom zo even in een give-away vallen..

Helemaal super voor de kerst-menu-kaartjes!

Groetjes!

Lucienne zei

Wat leuk weer Daan ! Ik doe ook heel graag mee met de verloting !
En sterkte met alle verkoudheden !
Lucienne

Liene zei

Hoop dat ze zieken alweer flink zijn opgeknapt!?

zei

Come over for a cuppa tea and maybe there is also a kettle boiling on the oven, filled with delicious pumpkin soup?

Hmmmmm...

Happy 1st Advent to you!

vlijtig zei

Beterschap met de verkoudheidjes, wij hebben hier net ook een serie buikgriepjes gehad. Het is gelukkig weer wat beter hier.
Mooie stempeltjes maak je zeg!

Wilde even laten weten dat ik voor mijn verjaardag wordt meegenomen naar een voorstelling van je man! Wat een leuk cadeau! Ben benieuwd!

anne zei

jajajeeeee, wij doen mee...
Anne en Sterre

de gelukkige huismus zei

Wat een leuke stempels, zo leuk voor de koude maanden om vrienden mee uit te nodigen voor een lekker kopje thee of een gezellige maaltijd. Ik maak graag kans op deze stempels.
Beterschap voor alle zieke.