woensdag 2 mei 2012

Random 9

21 opmerkingen:

Effie zei

Zo leuk om te zien dat Maantje ook zo'n echt rotje is. Ik dacht laatst even dat ik Wolf zag (en het was Maantje). Geniet!

Sigrid zei

Zo lief, het speeltje goed vasthouden als je lekker bij mama drinkt :-)
En (heel afgezaagd) maar wat is ze al groot! Ik twijfelde even wie ik nu zag bij de eerste foto.

xx

Greetje zei

De laatste foto.......is het een echte ?

Doet me denken aan onze eigen kat die het heerlijk vond in bed.

Daan zei

@Greetje, ja, 's nachts een foto getrokken van snurkende Rover en snorrende Saar de Poes :-)
Saartje is Rovers kruik ;-)

Ingrid zei

leuk &lief xxx

My lovely life zei

Mooi !!!

Franca zei

Die Maantje, van alle markten thuis.

Unknown zei

zalige foto's, vooral die laatste vind ik super!

Maia zei

Such magic in your photos, always!

**EYE-SNACKS** zei

Och,wat heeft ze toch een lekker snoetje :-)

Marrit zei

Wat lief, mijn kat kruipt ook altijd 's nachts bij mij onder de deken, lekker warm en knus!

Cisca zei

Die eerste foto, ze lijkt echt zo op Elvis!

Zoveel gelijkenis zie ik dus echt niet bij mijn eigen kinders...

Marit zei

Oh, wat wordt je Maantje groot! <3

Sas zei

Geweldig! De surfer met de letters en cijfers.....het wapperende kind op de schommel....gitaarspelen met een bankpas...poes Saartje in bed (iets van zwarte poezen?)......baby uhm dreumes Maantje.....jippie dat zijn leuke dingen voor ons mensen :-)

tessa zei

oh die eerste foto, wat een lieve van maantje. zo vrolijke. jee wat vind ik haar al groot en wijs lijken!
en ze drinkt ook al uit een beker. wat snel groot.
en rover met de poes in bed, wat fijn.

Roos zei

O wauw o wauw o wauw - wát een smeltlach heeft Maantje!

anna zei

Ik sluit me aan bij Roos :) En ligt het aan mij of gaat ze steeds meer meer op je lijken?!

juffrouw sill zei

Hee, ik heb een poosje geleden labels bij je besteld, wat een leuke blog heb je! gr Marloes

Iris Vank zei

Wat een lieve foto's!

Daan zei

heerlijke foto's as always...
gij moet fotograaf worden... (jezus, ik klink nou net als mijn moeder.... sorry...)

Heidy zei

Je kunt niet worden wat je al bent...:-) en man wat een machtig mooie foto's weer..en...kinderogen zijn goud waard....bijna geen groot mens kijkt zo onbevangen....