woensdag 27 november 2013

Het Sinterklaasjournaal met ...(klassieker)





10 opmerkingen:

Roos zei

Jaaaaa, die bedoelde ik dus! Ik kan 'm niet vaak genoeg zien (jaarlijks inplannen hoor)

Marianne haakt en naait zei

Geniaal!

Emy zei

Jaaaaa hij blijft geweldig!!! Hier heet ze trouwens Biebertje Blok hahaha

Greetje zei

Geweldig ;)

Franca zei

Dank!
De aller-allermooiste om echt in Sint stemming te komen.

Jacqueline zei

Dank je wel voor deze uber-cute herhaling. Ik vind 'm Oscarwaardig en helemaal geweldig.
Het sint gebeuren is magisch voor kinderen en dat bewijst dit filmpje zo goed.

Anoniem zei

Mijn all time favorite van je site (en dat zegt wat!).

tessa zei

hij blijft zo leuk die kleine wolf met dobbertje!

Anna Vogel zei

Pablo kijkt nog steeds trouw het Sinterklaasjournaal en áltijd denk ik daar achteraan ...met Dobbertje Blok! <3

Gertrude zei

Geweldig...! Hier heet ze Blokkertje Dieuw.