zaterdag 5 september 2009

Druk je Snor











18 opmerkingen:

Maartje zei

haha! dat zit wel snor!

Patricia zei

Dat staat gedrukt ;)

Greetje zei

Wat een Rot snorren ;) helemaal SUPER en wat een geweldige foto's !

Daan zei

wat een hoop snorremensen zeg...
Leuke foto's ook.

Guusje zei

Ohhhh, Elvis, wat ben je mooi !!!!!!

MUS zei

we looove snorren :-{)) !!!
heerlijk dat laatste plaatje met wolf

- zei

Wat een plezier, jullie heerlijke meneertjes.

Marjolijn zei

Lekkere gekken:)

-x- marjolijn

wendela zei

wat een prachtige snorremensen!
al die mooie grote ogen....

Renske zei

giggel, snorretje porretje zoenemans,
mag ik van u deze dans???

x Renske

Anoniem zei

Jolies moustaches !!! Funny ; )

missvanham zei

ggggGGGAAAAAAAAAAFFFFFFFFFF

Mirre zei

de snor is hot dit najaar :)
straks wil iedereen een snor, let maar op ;)

cecilia zei

beautiful!

Palmer and Co zei

Ha! The BEST!!

Bogi zei

ik heb je blog net gevonden en 't is echt amazing! groetjes uit keulen!

de snorren zijn te gek - I love them.

liset zei

GE-WEL-DIG!! En wat zijn jullie toch mooie mensen!

rudy kaals zei

Volledig door deze blog geinspireerd.. ga ik morgen gemütlich mijn snor drukken. Of die van mijn baas. Mal gucken. Heerlijk dit!