zaterdag 5 september 2009

Druk je Snor











18 opmerkingen:

Maartje zei

haha! dat zit wel snor!

Patricia zei

Dat staat gedrukt ;)

Greetje zei

Wat een Rot snorren ;) helemaal SUPER en wat een geweldige foto's !

Daniela (Daan) zei

wat een hoop snorremensen zeg...
Leuke foto's ook.

Guusje zei

Ohhhh, Elvis, wat ben je mooi !!!!!!

MUS zei

we looove snorren :-{)) !!!
heerlijk dat laatste plaatje met wolf

Jane zei

Wat een plezier, jullie heerlijke meneertjes.

Marjolijn zei

Lekkere gekken:)

-x- marjolijn

wendela zei

wat een prachtige snorremensen!
al die mooie grote ogen....

Renske zei

giggel, snorretje porretje zoenemans,
mag ik van u deze dans???

x Renske

Cabrizette zei

Jolies moustaches !!! Funny ; )

missvanham zei

ggggGGGAAAAAAAAAAFFFFFFFFFF

Mirre zei

de snor is hot dit najaar :)
straks wil iedereen een snor, let maar op ;)

cecilia zei

beautiful!

MODsquad zei

Ha! The BEST!!

Bogi Bell zei

ik heb je blog net gevonden en 't is echt amazing! groetjes uit keulen!

de snorren zijn te gek - I love them.

lisette zei

GE-WEL-DIG!! En wat zijn jullie toch mooie mensen!

rudy kaals zei

Volledig door deze blog geinspireerd.. ga ik morgen gemütlich mijn snor drukken. Of die van mijn baas. Mal gucken. Heerlijk dit!