donderdag 10 september 2009

RegenDans / RainDance





12 opmerkingen:

Patricia zei

Ik geniet nog even lekker van het zonnetje!
Maar als het gaat regenen zing ik graag dit lied :)

sanneke zei

Hihi, die Wolf, al aan het dansen. En nu je het zegt, ineens drijven er hier donkere wolken over. Denk veel aan je vandaag, je ziet nog wel waarom.

jane zei

too cute! love the orange!

Anoniem zei

It makes me feel happy !!! Thank you ! Lovely orange boots ; )

Greetje zei

Mag het ook een zonnen dans zijn ;)
You are mij sunshine........mij only sunshine.........hoor liever :)

Greetje zei

"mij" moet natuurlijk "MY" zijn :)

la lune dans le ciel zei

I love the rain...with boots and umbrella ! ;)

Knofje zei

Wat een heerlijk stukje film...

Daan zei

@ Greetje, een zonnedans doen we niet op op regenlaarsjes (maat 20, te schetig)
en Wolf doet inmiddels ook een aardig Klompendansje, ook maat 20 en wellicht nog schetiger, vooral met geitenwollensokken :-)

Greetje zei

Laat dat Rotje maar lekker dansen Daan, als hij het maar naar zijn zin heeft kan moeder er een leuk blogje aan wijden ;)

welwel zei

Beste maandagdaandag ... of zoiets. Maak jij stempeltjes op bestelling, (je email-link werkt niet... vandaar via deze weg) of kan je ze alleen maar winnen ;-)).

Daan zei

Dag Welwel
misschien maak ik nog eens een klein winkeltje maar je kan me altijd mailen daan@janrot.nl !

Fijne zondag, Daan