donderdag 31 december 2009

PastaChocoBereGoed 2010!






26 opmerkingen:

Unknown zei

hahah jullie zijn om van te smullen.

Fijne feesten Daan!

Liefs
Ilse

WierHier zei

ha smikkel beertjes :) goed idee als maskertje;)

Greetje zei

Allemaal een heel zacht huidje voor een mooi begin van 2010 :)

Elly zei

Lekker ;-)
Ik wens jouw ook een smuljaar ;-)

ton zei

En veel genot!

la lune dans le ciel zei

belle et douce année 2010 pour vous tous !
elodie

Maia zei

Oh, so cute! little muddy bundles of kiddie-joy!

Happy New Year to one and all!

- zei

mmmm jullie zien er heerlijk uit.

Lieve Daan en liefjes, ik wens jullie een liefdevol, gezond en inspirerend 2010 toe.

Kus voor jullie allemaal.

Liefs Jane.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

(sorry)
Dat begint goed!
Een wonderschoon nieuwjaar voor jou en de jouwen.

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

en jullie ook een lekker 2010! :D

sanneke zei

Haha, was je aan het chocolademaskertje? Ik heb er ook nog een liggen, lekker idee voor vanavond. :)

Jullie ook een jummie jaar gewenst!

hinke zei

ha goed begin badend in de chocola! Jullie ook een goed nieuw jaar!

Patricia zei

Ik wens jullie veel liefde, lol, creativiteit, gezondheid en meligheid in 2010!!!! x

Annemiek zei

Ha, wat een gezellige chocofoto's! Voor jullie ook alle goeds voor het niewe jaar!

anna zei

Snoepies :) jullie ook een fantastich & inspirerend nieuw jaar gewenst en natuurlijk veel studieplezier (toch?)

jane zei

mmm! wishing you a very sweet new year! warm wishes friend!

NoeKs blogt... zei

haha, erg mooi!
Jullie ook de allermooiste wensen!

Ozowiezo zei

Jippiejajee! Gelukkig 2010! En zo'n chocladebad is een waardig afscheid van de jaren 0 ;-)

NOVY zei

Gelukkig nieuwjaar, Rotjes! (:))

Barbaramama zei

Om OP te eten!!

Daan, ik wens jou en de andere Rotjes een heel goed 2010!!!

X Bar

knofje zei

Jullie zijn om op te vreten!
Een heel spetterend 2010 gewenst!

MUS zei

heerlijke smeerboel.
veel fun voor 2010!

ninainvorm zei

Dat ziet er zo vrolijk uit! En heb ik meteen ook een goed voornemen voor de komende jaren: ik wil ook een bad! (of is dat geen goed voornemen maar meer een wens? ;))
Heel gelukkig nieuwjaar voor jullie! (met veel vrolijk badderen...)

Franca zei

Ook voor jullie!

Anoniem zei

Leuk hoor, happy new year. nog!