woensdag 30 december 2009

TextielStiften in de Aanslag / TextileMarkerFun










23 opmerkingen:

missvanham zei

ach zo schattig, dat heb ik ook eens gedaan met Fender erg leuk!!

Unknown zei

wat leuk, zelfs tot de slaapzak toe zeg :-)

Daan zei

Ik wilde zelf ook graag mee doen ;-)

Sandra zei

Rupsje-nooit-genoeg is cute! En zo te zien slaapt het heel lekker.

- zei

Mooie lieve shirts en slaapzakken zijn het geworden, wat een gezellig middagje zo.

Paspelpoezen zei

Hihi, die laatste is grappig. Net of jullie hebben hem zitten kleuren terwijl hij lekker sliep :-)

anna zei

wat een talentjes :) misschien een ideetje voor in je shop? (welke merk stiften heb je trouwens gebruikt? die van mij doen het totaal niet..)

Elly zei

oo wat zullen jullie een plezier gehad hebben ;-) heerlijk

Jolanda zei

Ja, superleuk!

NoeKs blogt... zei

Leuk!
Moet ik ook weer eens doen, ik heb hier nog goede stiften liggen...
Ideaal kerstvakantie activiteit eigenlijk!

Maia zei

Love it! What a great project!

Daan zei

@ Anna; deze houden we exclusief ;-)
De stiften kocht ik (niet duur) bij Action, 5 in een doosje, merk CEBA en na strijken onuitwasbaar (tot 40 c)

MUS zei

jaaaa leve de textielstift!!
hebben wij pas lekkere hittepitzakjejes meegemaakt.

enne 1 carle is cool. ( en blogt ook ;) )
enne 2 op mijn lijstje: The Art of Eric Carle

Anoniem zei

Oooh, wat leuk! Ziet er helemaal top uit, en de slaapzak ook, echte creamama! Fijne jaarwisseling!

Barbaramama zei

Wat een gezellige en creatieve boel toch! Jullie gaan gekleurd het nieuwe jaar in!

Proost op een heel fijn 2010!

X Bar

l i s e zei

these are lovly, I love kids art.
Have a wonderfull end of year and I wish you all the best for 2010 to you and those you love
best

Daan zei

Ja, Mus! Ik zag zijn blog, echt te lief!
carl is the best!

Toet zei

Leuk zeg! En wat zijn die kinderen, net als jij, heerlijk creatief!

fleur zei

Arme kinderen...moeten maar rare mutsjes op, snorren opgetekend,onder de chocopasta...Wat zullen die later over hun jeugd te zeggen hebben??
(hi, hi)
Nee hoor; ik denk dat ze boffen met zo'n heerlijke creatieve,malle moeder.!
Groetjes en de beste wensen van Fleur, die zo af en toe stiekem meegeniet van alle foto's en verhalen.

http://jojoos-landleven.blogspot.com/

Franca zei

Dan ben je al 46. Hebt drie tienerkinderen. En zou je zomaar weer een kind willen zijn. Maar dan wel een van Daan en de lange zanger!
Wat heerlijk om te zien dat er zo van kinderen gehouden wordt en samen zo genoten!
groetjes, Franca.

liset zei

Wat ben je toch een geweldige moeder! En wat heb je toch een leuke kinderen..

kristin zei

these are darling!!

happy new year!! xx

Silvie zei

Zo mooi! En tof!
En zoveel beter dan gekriebel op het gezicht.... (weet iemand trouwens hoe je stift uit een kindernekje kan wegpoetsen...)