donderdag 26 augustus 2010

SchoolLunch 1







Vandaag poetsdag op school
Rondstruinen in de lege lokalen
Alle Jufkes en Meesters begroeten
Ouders en Vriendinnen treffen

Nog een paar dagen
en de lunchtrommels
moeten weer worden gevuld
De servetjes maakte ik alvast

Wat lunchen we op school
volgt deze week!







Cleaningday at our Waldorfschool, today
Browsing around the classrooms
Meet up with all the teachers
Hello's to Parents en Friends

In a few days Lunchboxes
have to be filled, again
I made already some napkins

What to have for Lunch at School
I'll tell you next week!








22 opmerkingen:

Daan zei

allez - zeer plezant weer, meiske...

Klopt het dat al je pukkies naar school zullen gaan, vanaf September?! Waaaahh!!

Greetje zei

Dat is toch een feestje om deze mooie servetten te gebruiken.
Die wil ik ook wel :)

Kickcan & Conkers zei

These are great! And how lucky your kids are to go to a Wardolf school!

Daan zei

@ Daniela; nope, Wolf hou ik nog even thuis ;-), wrsl na de kerstvakantie, 1 dag per week, om te beginnen ;-)
maar het jochie wilde ook wel een servet ...

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

super!

missvanham zei

prachtig love it!!

Elly zei

Superidee Daan , servetten stempelen , ik kom weer op gezellige ideeën voor regendagen zo ;-)
En Wolf hoeft toch nog lang niet naar school , school hoeft pas als je 5 ben en mag met 4 , og is ie gewoon al ouder dan ik me herinner dat kan ook ;-)

Mejuffrouw Mie zei

Daan, wat mooi! En vooral leuk origineel om mee te geven naar school. Ik MOET ook snel mooie stempels maken.

Anoniem zei

:-) zoen!
Vonne

Miriam zei

Wat een leuke servetten! Bijna te leuk om te gebruiken.

Groetjes
Miriam

Daan zei

Ik wist dat het in Belgie anders was, daar moeten ze toch al met hun derde jaar?
Maar fijn dat ie nog niet hoeft!!
En natuurlijk wil hij ook een servet!

Daan zei

@ Daniela & @ Elly nee, hoor, niet bij ons, niets moet. Maar Wolf mist zijn broer en zus enorm als ze op school zitten en dat zal na deze zomervakantie alleen maar erger zijn.
Dus hou ik de 'sofen'grens van 2 jaar en 9 maanden (ongeveer) aan.
Het zijn heel kleine klasjes met hele lieve jufkes en middagdutjes en fijnigheidjes.
Eerst maar eens 1 dag in de week, na de kerstvakantie.

Soort Rozenpoortje maar dan wel een hele dag (is anders voor ons niet te doen met het heen en weer rijden)

Marieke zei

Wat een super idee. Mees gaat volgende week ook naar de 'grote' school en is er gewoon van gaan stotteren zo spannend dat hij het vindt... Ga dus snel ook wat zakdoekservetten maken. Voor de lunch en voor onverhoopte traantjes (maak ik er voor mezelf ook gelijk een paar, want ga hem wel missen zo de hele dag van huis...).

Annemiek zei

Wat een leuk idee! Ben benieuwd wat er in de lunchtrommels gaat...

**EYE-SNACKS** zei

Echt een leuk idee..mooie stempels ook! Grinnik..hard gewerkt :)
Vind die eikeltjes met die takjes mooi gedaan ,joh.

Kaylovesvintage zei

that is so cute

Guusje zei

Lief zeg!
En wat proper Vlaams, een servet mee naar school!
Hier vegen ze hun mond af....ik denk aan hun mouw, haha

Jolanda zei

Prachtig! (ik moet met schaamrood op mijn kaken bekennen dat ik idd nog nooit aan servetten heb gedacht, geweldig idee!)

Mir zei

Hey, wat een leuke servetten met die bloempjes!! Erg schattig. En nu ook nog helemaal leuk gepimpt!

Julius gaat straks ook naar het Rozenpoortje... Leuk dat Wolf ook een hele dag kan! Fijn dichtbij zijn broer en zus in de buurt!

sarah zei

Leuk!!!! servietten van bloemenzakdoeken...dat is leuk!!!!

(en voor de duidelijkheid...je gelooft het of niet, in België moet men pas vanaf 6 jaar naar school! Maar vanaf 2.5j mag het en bijna iedereen doet het, uitgezonderd wat soofjes :)))

Ravenhill zei

how very imaginative! I love how you have modernised these pretty vintage hankies with your own hand stamps! Very very clever!
emily xo

Palmer and Co zei

This is such a cute idea! I just may have to do this for Luxe!