maandag 3 september 2012

Hiep Hoi Maandag




10 opmerkingen:

Barbaramama zei

Dat is nog eens een vrolijk en springerig begin van deze week!

X

sarah zei

prachtig, die beelden en die muziek...
Zo blij dat ie weer naar school kan?!
x

Roos zei

Mag ik ook even komen springen? Ben wel in de stemming ;-)))

(Enne, Maantje en Mama, geniet van de Stilte!)

Daan zei

Nou Sarah, het tegenovergestelde... Wolf WIL NIET NAAR SCHOOL, vandaar het opvrolijkfilmpje ;-)

Hij gaat nar de kleuters, nieuwe klas, nieuwe jufkes, hij vindt het denk ik, wat spannend ...

Roos; moeten we samen naar Zweden om te springen, helaas niet in onze achtertuin ...
en STIL is het!

Ingrid Q zei

gelukkig is ie wel gegaan... heeft prijsje gewonnen bij ballonwedstrijd... is dat effe geluk hebben

Huis lief huis zei

Lief!

Greetje zei

Kan me voorstellen dat het hem opgevrolijkt heeft.

Wordt er zelf ook vrolijk van !

Mars zei

Wat leuk zo'n oud lijkend filmpje!
En heeeeerlijk trampoline springen!
Ik hoop dat hij snel wat meer zin heeft in school!

Sas zei

Ik wilde net gaan schrijven dat ik gauw bij je langskom met Noa want trampospringen....whoewhieeeee....dat doet ze GRAAG.....arm prutske...Zweden is net effies iets te ver :-)
Ach en wee.....die Wolf....wat kan zo'n eerste schooldag toch zwaaaaaaar zijn....geef m maar n kus! kus

Sigrid zei

En hoe ging de eerste dag?