maandag 10 september 2012

♡ YvestownFair ♡

Foto Wood & Wool Stool
Foto Wood & Wool Stool
Foto Wood & Wool Stool
Foto Wood & Wool Stool
Foto Nina in Vorm
Foto Yvestown
Foto Yvestown

Ik ben er nog stil van
Wat was het een feest!

Dikste Dankjewel
Lieve Fair & Blogvrienden, Fairklanten en bezoekers

Lieve Joscha en Lola Elvis wat was het fijn om de reis en het hoekje van de tuin met jullie te delen

Lieve Helden Yvonne & Boris, mijn Hoed af! Dank jullie wel voor jullie welkom, warmte, enthousiasme, jullie huis en haard!

Kijk bij Yvestown voor meer Fairfoto's, FairLinkjes en ander moois !

22 opmerkingen:

Iris Vank zei

Jaaaa, wat was het leuk! Vond het geweldig om jullie eens echt te zien!! xxx

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

Donders wat ziet dat er gezellig uit! (en wat heb je een mooie meisjes <3)

Sas zei

Het lijkt wel een plaatje uit het boek 'de geheime tuin'.....dat ziet er mooi en fijn uit lief! xx

Maggie zei

Wauw!! Zo jammer dat het voor mij veel te ver weg was... Maar wat een prachtige foto's!! =)

silly old suitcase zei

Jaaa! het was geweldig!
Ik ben zó blij met een echt
Daan-shirt :-)
Leuk om jou en je prachtige meiden
in het echt te zien!

xx

wood & wool stool zei

Een dag met een gouden randje, las ik vandaag ergens. Beter kan ik het niet verwoorden. En wie is er niet verliefd geworden op Maantje?!
In de Flickr groep het ik nog een lieve foto van Maantje Piet en Henk (Friet). Elvis is de beste 'fair-kraamhulp' die je maar kunt bedenken. Xx Groetekus

variouskinds zei

Vol bewondering voor je creativiteit en lieve kinderen.
Leuk om langs je kraam te komen.

MUS zei

ja, het fijn sochtensd vanaf ossendrecht tot aan avonds in de donkere bossen van retie ;)
en ook bij mij sloeg de vonk over naar maantje piet en wat een lieve grote zus.
liefs x

sarah zei

Een heel weekend vissen-raketten en uilen verschenen er hier...
Ze waren zo blij met hun cadeautjes!
Jullie zagen er prachtig uit, Elvis zal wel hele rode wangen hebben gehad op het einde van de dag...zo'n warm plekje!
Merijn vond het super dat hij de stempels mocht uitkiezen, ook voor zus en broer (en koos voor broer diegene die hij ook nog wilde).
En hij vond het heel gek dat al de marktkraampjes precies uit Nederland kwamen :)
x

nina zei

En met al die stijlvolle, goed geklede vrouwen bij elkaar was er toch maar eentje die gedurende de dag meerdere malen in een prachtige nieuwe outfit verscheen, en dat was Maantje Piet! ;)

Patricia zei

Dat ziet er heel gezellig uit!
Wat leuk ook om iedereen in het echt te ontmoeten!!!

Sanderijn zei

Daan, die foto van Elvis en Maantje is prachtig! Wat een juweeltjes heb je toch!

Greetje zei

Wat een sfeervolle foto's.

En al die mooie spullen, mooi weer................wat wil je nog meer.

eline pellinkhof zei

Ik kende je nog niet, maar nu ben ik fan! Ook van je heerlijke dochters. Wat was het geweldig he?! Een dag om nooit te vergeten. X

Unknown zei

Heel mooie foto's! Ziet er uit als een geweldige dag :)

MondaysMilk zei

Daan wat was het leuk he?! Je zegt het helemaal goed, ook ik ben er nog stil van. En laat ik me dan ook maar aansluiten in de rij van complimenten *.* je hebt een stel prachtdochters! En wat is Elis een superzus voor Maantje! Ik vond het een eer om je eens te ontmoeten en je bijzondere werk eens in het echt te zien. De dag ging veel te snel voorbij. Lieve groet, Rozalinde

Wieneke zei

Ik heb genoten van een glimmende Elvis achter de kraam, was zo leuk om te zien! En ze deed het ook nog eens super :) Ach, de 40 minuten op de fair was de in totaal meer dan 4 uur rijden dubbel en dwars waard!

PS. Geweldige blauw-witte stippel sokken! Die zijn vast niet nieuw hè? (Als in: waar heb je die gekocht?)

Phil zei

Ik ben ook nog aan het nagenieten, wat een fijne dag.
Wat vond ik het leuk om jullie eens te ontmoeten, jullie zijn zo leuk allemaal.
Elvis heeft mijn hart gestolen, wat een lieverd en had iedereen maar zo'n fijne grote zus.
En Maantje Piet, tja wat kan ik nog zeggen dat er nog niet is gezegd, we ♥ Maantje Piet
Hopelijk tot ooit weer eens
liefs

Bienemize zei

Oh wat was ik daar ook graag geweest,en zeker als ik al die prachtige en fijne foto,s zie!!!

Jacomien zei

Leuk jullie even gezien te hebben zeg!

Elly zei

o wow wat prachtig gezellig leuk mooi enzo

Liene zei

Het was heel erg leuk en wat een mooie dingen! Ook diep onder de indruk van Elvis, wat een mooie stralende dochter hebben jullie! Een fijn weekend voor jullie allemaal!