donderdag 2 april 2009

Je kan mijn rug op

en op naar Dromenland...




11 opmerkingen:

Anouk zei

Lieve Daan,
ooooh, wat heerlijk zo'n slapend Wolfje op je rug!
Geniet van het lekkere weer, xx Anouk.

sanneke zei

Och, hoe zoet! Ik heb ook een mooie draagdoek, maar met die bekkeninstabiliteit durf ik het niet aan Neeltje zo te dragen.

Jolanda zei

smelt,zucht en wederom zwijmel.

Jikkes zei

Oh wat heerlijk...'k kan zo genieten van draagdoek-foto's.
Draag zelf mijn kleintjes ook graag :o)
't Kan niet dichtbij genoeg zijn....

Jools zei

Te lief gewoon, te lief. Moet ik morgen ook eens proberen. Of zou hij dan bijten? Met zijn mooie nieuwe tand?

Dat laatste zeg ik natuurlijk alleen maar om aandacht te vragen hè? Dat snap je. Er is een tand geboren in Huize H. EEN TAND!

Maar leuk hoor meiske, je Wolfje in een draagdoek. Erg leuk!

-gaat nu verder stuiteren over de geboorte van tandje 1.-

Susan zei

Hmmm heerlijk hè, zo'n slapend kindje op je rug. Ik draag Janne (19 maanden) ook nog vaak (bijna dagelijks) op mijn rug met een draagdoek!

NOVY zei

Wat lief!

Nooit gedaan.
Maar nou kregen we vandaag een rugdrager.
Da's anders dan zo in een draagdoek. Maar toch. Misschien best leuk. Voor wandelingen op vakantie?

Lisette-Li zei

mmmmm! Ik zou ook wel eens lekker zo bij iemand op z'n/d'r rug hangen.... lekker niets hoeven! :-)

Grietje zei

Heerlijke foto's!!! Zo ontzettend lief zo'n slapend kleintje.
Ons mannetje wordt in juni twee en die wordt ook dagelijks gedragen.

Patricia zei

HÉ, die heb ik eerder gezien....
Staat jullie ook goed!

Elly zei

wow , wat een liefje en wat een mooi kleurtje die doek ;-)