woensdag 27 oktober 2010

De Rotbende













Het oude Kolenhok werd uitgediept
Een nieuwe vloer gestort, de wanden gestuct
Nu nog verven en inrichten, en dan:

Een eigen huisje voor De Rotbende
Met Wood and Word Sign
Superbedankt, Ingrid!!
(klik en bezoek haar mooie blog)

Bestel ook je eigen Wood and Word Sign bij
Wood & Wool Stool
ook voor meer moois!!



We digged the old Coalhole deeper
A new floor and walls were made
We have to paint and docorate, but after that:

A own Little Home for our RotGang
With Wood and Word Sign
Thank you so much, Ingrid!!
(click and visit her beautiful blog)

Order your own Wood and Word Sign at
Wood & Wool Stool at Etsy's

24 opmerkingen:

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

Wat ontzettend gaaf zeg! Dat lijkt me echt een rot plek voor de rotbende....

Nienke Weick zei

Rottig kennismaken! :-)

Mooie dingen maakt ze, he?

En wauw, je eigen plek hebben... Mijn broertje en ik waren al helemaal verguld met de hutten die we zelf bouwden - laat staan dat je je eigen plek aan huis hebt(!).

likeschocolate zei

Great images! Your children are lovely!

Willy zei

Dat is toch een super leuke plek, voor de "Rotbende". Wie wil dat niet en dan zo'n mooi naambord.
Leuk haakwerk zag ik ook bij Ingrid.
Ik ben sinds kort weer aan het haken en meteen ook een groot project.
Groetjes

Saskia zei

Fijn zo'n huis met 'geheime plekken' & ook zo'n fantastisch te gebruiken naam! Heerlijke Rotzooi bij de Rotbende! :)

Greetje zei

Je kunt er trots op zijn !

Kaylovesvintage zei

very cool , I love it

merel zei

Wat een gevaarlijke bende daar!
Heerlijk!!!

sarah zei

whaw, hoe leuk is dit! Gaan jullie eens niet op vakantie en hebben jullie dan geen poezenverzorgers nodig? Onze kindjes (geen rotbende) staan al te trappelen :)
En wolf met 2 verschillende laarsjes...a la pippi langkous...zo loopt ons halve steinerschooltje erbij...is echt hip! haha!

wood & wool stool zei

kijk nou, wat een heerlijk stel!
ik ben supertrots dat het bordje bij de ingang het nieuwe speeldomein van jouw bendeleden komt :)
[x]

Linda zei

Oeh gaaf, een eigen onderkomen voor de Rotbende. Wat zou ik dat vroeger (en nu nog wel?) geweldig hebben gevonden!

Anoniem zei

Heerlijk, zo'n speelplek!

Palmer and Co zei

Oh, they are going to have fun! Can they be any cuter??

Sigrid zei

Wat een geweldige plek krijgt de rotbende! Heerlijk zo'n eigen plek.
Wat een mooie blog heeft Ingrid! leuk dat ze haakcursussen geeft, helaas is het voor mij echt te ver weg anders had ik graag weer geleerd hoe je vasten en lossen moet haken

Het Bovenhuis zei

Wat heerlijk inderdaad, zo'n eigen plek voor de kinderen!

Roos zei

Deze speelvilla gaat de Rotbende de rest van hun leven herinneren, geloof me. Mijn opa maakte voor mij en mijn twee nichtjes een houten speelhuisje in hun achtertuin. Ik kan het nóg uittekenen!
En jij kan je nu lekker uitleven met de inrichting van de speelvilla ;-)

missvanham zei

SuperSs

Anki zei

Wooow wat gaaf! En ze kijken er ook zo stoer bij! :)

Jikkes zei

Geweldig leuk!

X
de Vreugdevollebende ;o)

Miriam zei

Wat een mooie foto's weer. En wat een leuk idee zo'n eigen plek voor de Rotbende. Heerlijk zo'n huis waarin dat kan ook.

Groetjes
Miriam

Jools zei

De mooiste ROTbende denkbaar! Enorme rijkdom, zo´n ROTbende..

anna zei

Perfect een kolenhok! En dan met zo'n mooi bordje is íe helemaal af, dat is een adresje om te onthouden!

liset zei

Hoe gaaf!!!!

Geartsje zei

He, die twee verschillende laarsjes. Hier loopt Pjut steenvast op een roze en een groen laarsje.