vrijdag 19 april 2013

Maantje Tiep





Toplokatie: Appartement in Barcelona

30 opmerkingen:

Iris Vank zei

Cute!

sanneke zei

Ah, wat een zalige fotoserie! Lekker tiepje, die Maantje Piet.

Barbaramama zei

Wat een prachtige foto's Daan!
Coole muur zeg!

Een huis in de straat zei

Zo'n lieve meid!
<3 de vloer.

silly old suitcase zei

Wat een schatje is het toch!
Ik dacht even dat het een hoekje van jullie kamer
was ;-)

x

Sandra zei

Lief!

joo-expo zei

Foto 3 <3

emmel-prutsemieke zei

mooi dat stappenplan (ook dankzij het beauty modelletje)

Philippine zei

Wat een prachtige typkiekjes! En met kleine Maantje echt een plaatje.

Romy zei

Leuke foto's van Maantje. Ik zie het al, er schuilt een groot auteur of liedjes schrijfster (voor pappa) in haar.

Emy zei

Aaaah die staartjes zijn zo schattig!!

tessa zei

wauw wat een prachtige vloer en muur. en zo'n mooie ouder typemachine. ik hou ervan.
extra leuk met zo'n lief meisje erbij!

Greetje zei

Ha ha ha, geweldig.

Cowboys en dindianen zei

Zalig!

lillelykke zei

Bloggend Maantje? Waar lezen we haar avonturen? Super leuke foto's. Lijkt een heerlijke vakantie te zijn geweest.

becced zei

Die staartjes!

Karin van Dam zei

Och, wat wordt ze toch al weer groot. Prachtige foto's!

Sigrid zei

Prachtig!

Unknown zei

Super leuk! En wat een mooie vloer. Ik ben benieuwd naar de rest van het appartement.

Mariaah zei

Ja misschien wordt ze wel schrijfster! Kan ze later voor Amalia het Wilhelmus herschrijven (net zoals Jan Rot dat zo mooi heeft gedaan voor koning Alex;)

Debora zei

Hahaha, Maantje Tiep. Prachtige woordspeling en foto's.

Unknown zei

Wat een superlocatie inderdaad, erg mooie plaatjes maakte je weer!

Anoniem zei

Dag Mantje Piet!
Liefs van de blote voeten mevrouw.
:-)

Daan zei

je eigen tiep-miepje... met schattige staartjes nog wel... {wil die van mij terug!!!}

prachtige setting ook...

marrits zei

Ik hartje deze serie!

Helmi zei

Wat een prachtig plaatje. Vloer, muur, stoeltje alles klopt!

Wol 'n Draad zei

Hallo Daan, Ik heb een vraag aan je, maar kan je email adres niet vinden vandaar dat ik het zo probeer...
Ik maak allerlei artikelen met en van wol, verf het zelf, spin het, vilt het en verkoop het via lokale creatieve markten. Ik ben al langere tijd op zoek naar stempels voor mijn winkeltje (voor op papierentassen/labels e.d.) en na lang zoeken kwam ik jou stempels tegen. Ik vind jou handschrift super en wil je vragen of je voor mijn winkeltje stempels wil ontwerpen en maken.
Mijn blog is wolndraad.blogspot.com en mijn email adres wolndraad@gmail.com. Ik hoop gauw wat van je te horen. (Ik hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik je op deze wijze benader) Groetjes, Ineke

Daan zei

Ik mail je even!

sarapirat zei

oh wat leuk, op reis!
genieten!

veel liefs

Bienemize zei

Wat een prachtige foto serie, en geweldig gevonden titel :-)