woensdag 12 juni 2013

Bella FrouFrou

YouTube Knipcursus
Even rustig inademen en
Knip Knip Pony

36 opmerkingen:

Iris (Irideeën) zei

knap gedaan! ze ziet er beeldschoon uit.
x Iris

Elly zei

wat gaaf , zo anders , mooi !!! en heerlijk he als mama's gewoon zelf de schaar in de haren durven zetten ;)

Ciska zei

Knap gedaan! Ziet er keurig uit. Maar ja wat wil je; zo'n knap meisje staat alles ;-)

Sigrid zei

Zo mooi!!

Unknown zei

Nu heb je youtube, vroeger had je plakband...

Anoniem zei

Wauw! Mooi!

Trude

Anoniem zei

Wat mooooooi!

Wat lijkt ze nu op rover.

lichtblauwgrijs zei

nog steeds een prachtmeid! is ze net zo oud als mijn dochter, bijna 12?

Barbaramama zei

Mooi kind!

Mars zei

Staat haar prachtig! Knap gedaan hoor! -adem uit-

Marino zei

Super mooi gelukt! Prachtige dame!

Roos zei

Bellissima!!!!

Janina Modaal zei

Zo mooi en zulke mooie foto's!
Zoals altijd :-.

Karlijn zei

Wat staat het Elvis mooi!
Ik wil je bedanken voor je blogbericht maandag want daardoor heb ik de app gedownloaded en 2 keer gewonnen! Met dank aan jou dus :)

Dasac zei

Wow! She´s really bella with this haircut!

Mariaah zei

pourquoi bella 'froufrou'?
't staat haar goed hoor, mooi

LEHTI zei

Wie is die dame toch die daar zo mooi tussen mijn blogmeldingen poseert. O hé, het is Elvis.:-)
Ik deed ook een zo'n poging. Knip knip. Maar toen zat die pony een soort van in mijn nek. Gelukkig was dat de bedoeling.

Anoniem zei

Elvis wordt met de dag mooier! Dat wordt nog wat!!

Goedgemutst zei

Staat haar heel mooi!! Ook mooi geknipt :) Doe ik ook altijd bij onszelf. Groetjes Stella

Stephanie zei

Mooi! En stoer hoor dat je dat zomaar durfde :)

Jane zei

Oeh wat dapper en wat staat het haar prachtig.

Greetje zei

Tja, wat moet je hier nou op zeggen.......zo'n mooi meid !

Mireille zei

Oh...zelf gedaan!!
Knap, ik heb hier menig kapsel verpruts door zelf kappertje te gaan spelen. Staat prachtig ze lijkt een paar jaar ouder zo.

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

Gaaf & dapper, maar ozo cool! Mooi groot kind!

emmel-prutsemieke zei

mooi kind, even wennen aan froufrou

Lies: zei

Bellissima!

tessa zei

wat is ze mooi!
het staat haar goed!

anna zei

Wat staat dat mooi bij Elvis!! Je mag mijn pony ook knippen :)

Aan de maak zei

wow!

Daan zei

@lichtblauwgrijs Elvis wordt in januari 12 :-)

Daan zei

@karlijn wauw, tof om de horen :-) veel plezier met je prijzen

Daan zei

@mariaah froufrou = pony op z'n vlaams

Mariaah zei

Wat leuk!! :-D

Jacqueline zei

Knap gedaan! Elvis lijkt meteen een paar jaar ouder, mooi meisje.

Anki zei

Práchtig!

sarapirat zei

prachtige meid!