woensdag 2 april 2014

Woensdag


Piano/Zang/BallerinoDag

10 opmerkingen:

Sigrid zei

Stiekem lekker meekijken *heerlijk*

Vera zei

ohh die eerste foto, te cute!

Greetje zei

Gluren bij de b......., mooi ;)

anna zei

Prachtige foto's, de eerste is helemaal een toppertje! Zo'n vertrouwd gezicht Elvis en Maantje, zo zat ik ook met mijn jongste zusje. Ze gaan echt steeds meer op elkaar lijken!

SophieSweetVintage zei

Wat een mooie foto's! Woensdagmiddag is toch wel één van de leukste momenten van de week :)

Anoniem zei

Mag ik weten waar je de schoentjes van maantje piet koopt? Vorige blog had ze ook al zulke schattige leren schoentjes, en nu weer! Thanks voor de info alvast,

Groetjes, Sophia

Daan zei

@Sophia De paarse schoentjes van de vorige blogpost zijn van SoftStarShoes http://www.softstarshoes.com/kid-shoes.html

en in deze post leren klompschoentjes/slofjes

http://www.winterlok.nl/Webwinkel-Product-1497920/Leren-slofjes.html

Tjardi zei

Wat leuk de leren slofjes (klompschoentjes) terug te zien op je blog.
Ik vroeg me al af waarom er de laatste tijd zo veel slofjes besteld werden. Hartelijk dank voor de reclame die je op deze manier voor mijn site maakt.
35 jaar geleden droegen mijn kinderen deze slofjes al en nu ook weer mijn kleinkinderen.
Vriendelijke groet Tjardi.

tessa zei

wat een fijne kinderen hebben jullie toch!

Daan zei

@Tjardi wat leuk om te lezen. Het zijn zulke fijne schoentjes, we zijn er dol op en krijgen er ook vaak opmerkingen en complimentjes over :-) Ik kom snel een paar rode bestellen.