maandag 10 augustus 2015

Illiers Combray // Maison de Tante Léonie // Marcel Proust

Thee en Madeleine's

Wandelen door het Huis van Tante Léonie
waar Marcel Proust logeerde

Proust voor kinderen (maar wel in het Frans) - Le Fantôme du petit Marcel
met prachtige illustraties van Stéphane Heuet
Eens zien hoe ver Elvis en ik komen

en … beter laat dan nooit de Fruittella Winnaars
Instagram @mathea_epi // @fennahomans
Facebook Henny Verbeek

Sturen jullie mij een email (daan@janrot.nl ovv Fruittella) met jullie adres?


7 opmerkingen:

Een huis in de straat zei

Ze hebben toch zo'n heerlijke kledingstijl. Mooie foto's!

LEHTI zei

Hallo hallo, vous êtes encore la-bas? Als je toch bezig bent met zwart-wit plaatjes, kunnen Rover en Wolf misschien hier ook een remake van maken (ja, leuk, verkleden! :-)
https://fr.wikipedia.org/wiki/Maison_de_Tante_L%C3%A9onie#/media/File:Robert_et_Marcel_vers_1880.jpg

of deze, met nog mooiere kledingstijl: (maar somberder koppies):
https://fr.wikipedia.org/wiki/Maison_de_Tante_L%C3%A9onie#/media/File:Robert_et_Marcel_Proust_1877.jpg

Henny zei

Oh wat leuk! Een Fruitelle pakket gewonnen!
En wat weer een mooie foto's.
Ik blijf jullie met veel plezier volgen.

Els04 zei

Mooi! Ook een Dr Martens fan? Fijn!

joo-expo zei

wat een heerlijk uitstapje! ....en wat een plek om foto’s te maken! ;-)

Fenna Achternaam zei

Och op de derde foto van boven zie ik tante Wilma terug! Wat lijk jij daarop zeg! Groetjes uit V. (of course)

sewingfenna.blogspot.nl

Daan zei

Ik hartje Tante Wilma! Doe haar lieve groeten als je haar op de Voorstraat ziet lopen ;-)