maandag 14 september 2015

Betere Boeren Birthday









































Hoezee 40!
Een Groot Feest zag ik niet zitten
Dus een heel jaar kleine Feestjes met verschillende Kleine Gezelschappen
Het eerste Feest met mijn Bende een weekend Glamping bij de Boer
Beetje Fikkies steken, koken op een Vuurtje
Door het bos darren, op gocarts racen, een tent verlicht met Veertig Kaarsen
Kalfjes voeren en een Musical door de Rotjes (foto 2 en 10)
En een Fantastisch Kado van de Janneman maar daar later meer over!

Lieve Noa & Jilke sturen jullie mij een mailtje 
dan zorg ik dat er een SnorFestivalkaartje naar jullie wordt opgestuurd

Er zijn nog kaarten, je koopt ze hier!


13 opmerkingen:

inge zei

wat super! veel beter kun je de 40 niet vieren, volgens mij :-)

Ingrid zei

Gefeliciteerd Daan.
Zo te zien aan de foto's was het erg leuk.

Geertrui zei

Van harte proficiat, wat een geweldige manier om je nieuwe levensjaar in te luiden!

Roos zei

Ah, vooral die laatste foto is echt gaaf. Nog van harte gefeliciteerd!

Annelyse zei

nen dikke proficiat ... zag er super uit ... ne mens zou voor minder 40 willen worden :-)

Sandra zei

Gefeliciteerd. Ik werd ook 40 (op 12/9) en het viel me die dag niet erg mee en ook de dag erna niet. Geen taart en geen gezang, maar wanneer ik het bekijk uit jouw oogpunt was het reuze.
Mss toch maar mijn verwachtingen bijstellen?

Lies: zei

Helemaal fan van zo een feestjaar!

Daan zei

Een dikke proficiat voor jou, Sandra!
Eerlijk gezegd wist ik donderdag nog niet hoe ik mijn verjaardag nou moest gaan vieren, Jan had ook nog radio en theaterwerk maar ik wilde niet thuis blijven. Een superlastminute idee om halverwege Jans werk adres te gaan kamperen, was een feestelijk idee.
Soms moet je gewoon zelf de slingers ophangen!
Misschien kan je nog een klein feestje vieren met een vriendin of er lekker alleen op uit gaan; een mooie film gaan zien in de cinema, een lekker boek kopen, een taartje gaan eten en uitgebreid de krant lezen, een sauna pakken, …
Liefs!

Els04 zei

Geweldig gedaan!!! Fijn voor allemaal!

Stins zei

Van harte gefeliciteerd! Ik dacht trouwens dat je veel jonger was.... :-)
Wat een super manier om t te vieren!
Liefs, Mirjam. ( Al 42 :-)!)

Ellen Vesters zei

Dat koppie van MP!!! <3

Sarah zei

Ik geniet weer mee ... Het zijn de kleine en eenvoudige dingen die ons het meest ' echt ' gelukkig maken ! Vond je mijn kaartje leuk ?
Veel liefs ☆ Sarah ☆

Greetje Penning zei

Hoezee! 40! Gefeliciteerd, lieve Daan! Kleine feestjes zijn wél zo leuk!