zondag 1 november 2009

Mee op Tour / On Tour












21 opmerkingen:

Meiniet zei

Wat ziet dat er heerlijk uit!! Dat gaat tussen mn favorieten.
KUS!!

Greetje zei

Ben jaloers op jullie, zo heerlijk met z'n allen gezellig in de "tobbe".
Vooral nu de regen tegen de ramen slaat :(
Maar mopper niet had afgelopen week vrij met fantastisch weer :)

sanneke zei

Wat dicht was je bij me en goh, wat is het leuk daar! Zo'n hot tub, wah, wat moet dat zalig zijn!

Daan zei

O, DokterSnuggles, dat is natuurlijk zo. Nu waren we er te kort (en janneman moest eind van de dag naar het theater) voor een date maar bij een volgend noordelijk avontuur doen we een date!

NOVY zei

Oeh, lekker. Met zn allen in de tub.

Patricia zei

Wauwie, dat ziet er goed uit!!
Alles erop en eraan, incl, TUB :-)
Het mooiste is om te zien hoe gezellig jullie het hebben!!!

- zei

mmmm wat heerlijk. ik heb nog aan je gedacht want ik was bij een hele bijzondere winkel gisteren en stuur je binnenkort een postje.

Anoniem zei

wat een heerlijke plaatjes!! Genieten met een Grote G.

(ik dacht eerst dat het ergens in Zweden of zo was, ha ha!)

zo zie je maar, hier in't noorden is het goed... (volgende keer NOG wat noordelijker, Daan!)

liset zei

Wauw, geweldige foto's! Zo lief! En wat een heerlijkheid zo in de tube!

Elly zei

mmm heerlijk ;-)
genieten !!

sanneke zei

Dat lijkt me leuk, Daan!

ninainvorm zei

Wat een super leuk en sfeervol vakantiehuisje! Net even op de website gekeken en ik werd al helemaal enthousiast. Die gaat op de 'ooit-nog-eens-naar-toe-lijst'...

et lille oejeblik - a little moment zei

looks just amazing!

WierHier zei

da's genieten! :)

Palmer and Co zei

OH!! Love all these shots! What a fun time!

Bree zei

die fotoos zijn helemaal SUPER!

wauwie

sarah zei

Wat is dat heerlijk zeg...het zijn prachtige foto's! Die blote lijfjes en je ziet bijna het hotte van de tub!

Marieke zei

Wouw! Da's nog eens verwennerij: een hete tobbe in de buitenlucht gevuld met alles wat je lief is...

Susan zei

Jee, dat ziet er helemaal niet vervelend uit! Wat een mooie foto's!

Guusje zei

Zeg, deze schatjes had ik zomaar gemist! Wat een lekker volk daar in die tobbe! xxxxxxxxxxxx

Silvie zei

zo mooi, deze fotoserie!
ik wil ook!

ziet er zalig uit.