zaterdag 28 november 2009

In Flow







35 opmerkingen:

Patricia zei

Wauw Daan, sta je in de Flow?
Geweldig, ik ga er één kopen :)

Bree zei

ik heb er net een gekocht! kga gaaaauuuw kijken!!!!

zoen!

Unknown zei

Sta je erin? Waw zeg! Wist je dat ik iedere maand speciaal de grens oversteek(en 160km rijd) om dat te gaan halen :-)

VanDaan zei

Ja, met m'n stempeltjes ;-)

Ik ga een abo'tje nemen, deze keer zit er ook een mooi kleurboekje, prachtig pakpapier, briefpapier, mooie goudenboekjeskaartjes, een interview met Hanneke Groenteman, Ozowiezo en zoveel meer fijn!

ik ga straks de grens weer over om zo'n puntzak te kopen ;-)

Greetje zei

Wat leuk voor je. Is het iets speciaals dat ze jou hiervoor gevraagd hebben ?

VanDaan zei

Het was voor de IK BEN rubriek... (deze maand: creatief), zo met mijn blog en stempeltjesdingen enzo.

Anoniem zei

Hee, wat leuk!!!

jacomien zei

O, wat leuk! Ik zet 'm nog gauw op m'n verlanglijstje voor Sinterklaas! (een abonnement zou idd wel handig zijn, haha)

The Dutchess (a.k.a. Tat) zei

Yep, ik had je al gezien, leuk hoor! En je stempels kende ik natuurlijk al van je blog maar ik vond het erg leuk om je in de Flow, momenteel toch wel mijn favoriete blad, te zien staan.

Anouk zei

Joepie, ga hem morgen kopen!
xx Anouk.

Daan zei

ha, eindelijk een goede reden om hem te kopen (vond de Flow altijd een beetje de trendy tegenhanger van de Happinez, en 1 mindstyle magazine was me wel genoeg).

Zie je woensdag! (als ik het onthoudt...)

Guusje zei

Ik heb je gezien!!!!!! Wat leuk, joh! In 3d ben je nog knapper!!!
love it! gezellig blad is het.

Barbaramama zei

Leuk Daan!
Ik ken het blad eigenlijk helemaal niet. Heb 'm nooit ergens zien liggen..maar ga nu op zoek!

X bar

Bree zei

mooie fotoow daantjebanaantje! heule mooie footoooow!

flow is fijn he?! de 1e kreeg ik van chris! en allevolgende of van mij of van chris. en ik bewaar ze netjes bijelkaar. ik. notabene. kinders mogen er niet aan komen!
compleet feelgood en meisjesfijnerigheid. kleurboeken! etzzz.
in jan. neem ik ook een abn.

VanDaan zei

Haha, ja lekker opgeflufd en opgetut ;-) Mijn vader moest twee keer kijken ;-)

Het liefst knip ik de Flow in mooie stukjes en dat is natuurlijk ook een beetje de bedoeling maar .... ik vind het ook zo zonde en zag dat ze een mooie bewaarband hebben ;-)

of een DubbelAbo ;-)

anna zei

Superleuk Daan! Je past er ook helemaal in :) Tja deze Sint kan dat weten /want heeft aardig wat tijd (helemaal niet erg;)) op je blog gezeten.

anna zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elly zei

jaaa het is zo'n leuke flow ( flow is altijd leuk ;0) )
En Daan wat ben je mooi op dat plaatje ( en in het echt , maar je begrijpt vast wat ik bedoel ;-0 ) , toppie.

ninainvorm zei

hee wat leuk! Ik stond toevallig net in de winkel nog met de flow in mijn handen maar heb je niet gezien (en heb hem niet gekocht... ik ben zo iemand aan wie ze bij tijdschriftenwinkels en supermarkten vast een hekel hebben, die een eeuwigheid lang intens geconcentreerd alle tijdschriften staat te lezen, vooral de roddelblaadjes die ik nooit koop maar wel regelmatig even inkijk ;), om er vervolgens vaak geen te kopen!).
Oh ja, je pakje is onderweg!

hinke zei

hhhm ben nieuwsgierig geworden ik ga er morgen ook een kopen!

Anoniem zei

hahaha zat ik kwijlend de flow door te bladeren snel op zoek naar MIJN kleurboek en briefpapier valt mijn blik op je foto. Ik denk nog goh lijkt wel wat op Daan van A&K...verhip het is Daan!
Leuke foto en leuk stukje..
groetjes Mirjam

sanneke zei

Jeetje, Daan, wat leuk!

Janina Modaal zei

Waaw, Daan, je bent niet alleen de Crea Koningin, je bent ook een superknap fotomodel!

NOVY zei

Ik ga hem ook kopen!

Jeannette zei

Altijd een must have om in Nederland te kopen. Ik heb al moeders naar de winkel gestuurd. ;)
Zogauw ik in Holland ben duik ik meteen in de Flow. Zo leuk dat je erin staat!
Een heel gezellig weekend met meneer en kids.

Meiniet zei

He liefje, je bent prachtig (en Pablo ook trouwens, maar ja, dáár heb jij niets mee te maken......).
x
Nouk

missvanham zei

DAAN!! wat leuk natuurlijk moest jij in de flow was wolf er ook bij.
flow=wolf :-) snappie!!

Daan & Guusje zei

Nou ja, zeg wat goed! Nooit gezien!
en FlowWolf was natuurlijk mee met de fotoshoot, kijk maar op foto 3, aan mijn been ;-)

Liefs Daan

zei

Is that you? It could have been your Mom in the 70s also...

Great photos

MUS zei

daan wat leuk zeg!
heb m nog niet gezien, neem me zo vaak de tijdschriften te laten liggen, om in plaats daarvan mooie boeken te kopen...

Belinda zei

ik krijg de Flow van de aardige oude man met de rode mantel en de witte legging (?).
Joepie!

Marjolijn zei

Hi hi, niet alleen je vader moest twee keer kijken!

Een hele nieuwe fluffie mooie Daan!
Maar eigenlijk ben je voor z'n eggies mooier, vind ik eigenlijk voor z'n eigenlijks...

kussssss

Palmer and Co zei

Oh, these photos are so great! So vintage!

liset zei

Leuk! Ik ga ook eens even de kiosk opzoeken. Ben benieuwd!
En je winkeltje is leuk!!!!
Zou het leuk vinden als je morgen zin hebt om mee te doen aan een kleine cadeautjes verkoop met opbrengst voor het aidsfonds!? Hoe meer mensen meedoen, hoe beter!

Martine zei

Hé! Dat heb ik gezien! Grappig dat ik je nu ook online tegen het lijf loop. :)