vrijdag 20 november 2009

Ik ook op Jou!




27 opmerkingen:

Maartje zei

achossie!!! lief en ik hebben helemaal uitgekeken! wat lief en wat mooi! (en ik kan er niets aan doen maar blijf fan van wolf!)

- zei

aaaahhhh wat liehief.

Karin van Dam zei

Kan me dat 'ik ook op jou' helemaal voorstellen. Wat een lief gezin zijn jullie toch samen.

Greetje zei

Klinkt cliché maar wat ontzettend lief ;)

anna zei

wat mooi!! (ik heb stiekem een heel klein beetje meegezongen..)

missvanham zei

RESPECT voor het hele gezin.
goed weekend

Bree zei

woeoeoewie zzzzuuuper
:))))

NOVY zei

Wat een stelletje leukerds bij elkaar!!

Onne zei

Hier krijg ik vanzelf een hele brede glimlach van. Lief!

Marjolijn zei

:o)

Hééééél veel premiere plezier, succes, en héééél veel positieve recenties!

-x- ook voor Jan (van 'haar' van de telefoon)

Jeannette zei

Grrr....mijn commentaar verdween volgens mij in het zwarte internet gat!
Ik heb weer stiekem een traan gelaten.
Ik val als een baksteen voor een man die voor me zingt. Helaas zingt Mark zoooo ontzettend vals.....maar ach..toch lief.
Wat een dijk van een man heb je toch!
En sweeties van kids...zo zoet hoe hij lekker zat te spelen. ;)
Geweldige post..ik heb ervan genoten!

Palmer and Co zei

Oh! Oh! Oh!

LOVE!!

Priceless! Your loves are just beautiful!

Thanks for sharing this special moment!

Happy Weekend Family!

sanneke zei

Ooh, Jan zo gevoelig zitten te zingen en Wolf vreet ondertussen een cd op. :) Nou ja, Wolf is niet de enige met een aparte smaak. Ik moest net (voor de tweede keer de pritstift uit Neeltje mond vissen. De tandjes stonden er in....

Annemiek73 zei

Daan, ik kijk regelmatig even op je blog, maar hier moet ik gewoon even op reageren... Wat ontzettend liehief...

Anna Vogel zei

Moooooi!!! Lieieieief!!!
-x-

Anoniem zei

:o)

(wat is is goed he?!)

wendela zei

meestal ben ik niet zo snel geëmotioneerd maar die filmpjes van jan en jou daar moet ik gewoon van huilen! zelfde bij het trouwfilmpje.

geweldig deze! wolf die doodgemoedereerd voor zich uit kijkt en elvis juist zo zelfbewust en die lange zanger die zo mooi hun vader is.....

Anouk zei

Lieve Daan,
wat een prachtige blog vandaag. Het levensgeluk spat er vanaf en oh wat vind ik Evis op jou lijken.
Leuk en fijn!
xx Anouk.

Anoniem zei

Duizendmaal smelt, samen met man en kinders achter de laptop hier!
Liefs, Karin

Laura zei

Och wat mooi, Daan. En heerlijk die Wolf die stoicijns een cd opeet (vindt Tije ook erg lekker..)
En Elvis; half verlegen, half trots. Mooi gezin heb je!

Elly zei

mmmm zo zoet ;-)

MUS zei

lief!
jij zat gistermiddag zeker in roosendaal ;)?

Daan zei

breda ;-)

zei

SOHOHOHOHOHOHOHOHO Sweet! Your Elvis is great and the little sweethearts are of course the best!

Great singer!

jane zei

too too sweet! what a lovely memory you have made! besos!

Barbaramama zei

Oooow wat lief!
Jullie kinderen boffen maar met zoveel muziek in hun leventjes!

X Bar

karoeza zei

Ontroerend. mooie tekst