zaterdag 31 juli 2010

Elvis' Bibliotheek / Elvis' Library

{Books and Birds}





















Kraanvogels voor de mobiel kreeg ik kado van Ingrid
Boekenplankenidee gevonden bij Hiskia
ABCprint van Nina



CraneBirds for mobile a gift from Ingrid
Bookshelfidea found at Hiskia's
ABCprint by Nina




Er zijn nog Kraanvogels over
Rover heeft er een aantal
zorgvuldig uitgekozen
maar eerst moeten wij
in het Bos een mooie
VogelTak vinden
Dus er komt een
KraanVogelVervolg ...



There are still some CraneBirds left
Rover carefully picked them
but first we have to go to the Woods
for a BirdBranch
so CraneBirds To be Continued ...

25 opmerkingen:

Ingrid zei

Hallo lieve allemaal, wat hangen ze ontzettend leuk de kraanvogels!Mooi met die kraak eronder.
bedankt voor de prachtige foto's!
Goed weekend ingrid

Ingrid zei

was ik nog even bedoel natuurlijk kraal! sorry, Ingrid

Daan zei

Ze is er ook zo blij mee! We moeten het zelf ook maar leren, kraanvogels vouwen.

De kraal voorkomt dat de draadjes door elkaar gaan als het raam openstaat :-)

Elly zei

Gaaf he kraanvogels , wat een tof cadeau ;-)
ze vouwen is niet moeilijk hoor Daan , op joetjoep zijn er diverse filmpjes waar het goed op wordt voorgedaan ;-)

Anki zei

Oh wat een ontzettend gave bibliotheek zo met die boeken naar voren! Goede tip. En die kraanvogels zijn inderdaad geweldig, ik zag ze laatst ook ergens maar begrijp dat Ingrid ze maakt dus daar zal ik zo ook eens gaan kijken. Er gaat een wereld voor me open! ;)

Ik smul van je blog!

lillalotta zei

Zulke mooie fotos. En al die boeken. Geweldig neergezet. Ik heb ook van die leuke kraanvogels gekregen van Ingrid, en hangen happy in mijn woonkamer :)

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

mooi geworden zeg echt een lekker plekje lijkt me!!

Marieke zei

oooh, die boekenkast... Krijg spontaan zin om de gammele kast op Mees'kamer te gaan vervangen. En die kraanvogels. De mooie printjes doen het hem! Erg gaaf!!!

Anoniem zei

Goh Daan, wat zijn jullie toch heerlijk om naar te kijken! Ik heb op vakantie eindelijk bootjes leren vouwen, vogels ga ik met de klas maar eens doen.
-x-

Renske zei

Wat een paradijsje heb jij toch Daan!

Greetje zei

Fijn dat je kinderen zo van lezen houden.
Inderdaad een goed idee om de boeken zo uit te stallen.
En de foto's die zijn weer MOOI :)

merel zei

Wat mooi die boekenkast!!Wat een goed idee! Geweldige foto´s...

anna zei

Wat een heerlijk plekje.
Kinderboeken zijn ook veel te mooi om alleen de rug te laten zien!

Mariette zei

Wat een geweldig idee om de boeken zo te bewaren. Sara heeft wel zo'n rail op haar kamertje, maar dan gebruikt voor kaartjes, knutsels, tekeningen, kleine knuffeltjes etc. Maar als ik jouw foto's zie krijg ik zin om er nog een paar bij te kopen ;-)

Groetjes, Mariëtte

Palmer and Co zei

LOVE this space!! What a dream wall!

mir zei

Just "waouw" !!!!

sarah zei

Heerlijk...
dromend over onze slaapkamers in wording vroeg ik me af...hoe gaat dat met poetsen en stof vergaren?
Van poetsen houden we niet en het lijkt me zo snel zo stoffig...
Prik mijn droom niet door en vertel me dat het ideaal is :))

Mir zei

Hey Daan, wat ontzettend leuk zo die boekenplanken! Wij hebben er bij de IKEA eens mee in onze handen gestaan, voor onze boekenverslaafde oudste.
We zagen het al helemaal voor ons!
Helaas op dit moment geen muur waar dit aan kan, maar het blijft in mijn hoofd zitten, zou het hem wel gunnen, zo'n prachtige bibliotheek voor hemzelf!

Mooi voorbeeld zo!

Gr Mir

Alle Dagen Mama zei

Wat een geweldige bibliotheek! Krijg helemaal zit om lekker op de bank te ploffen met een boek! Heel leuk gedaan!

soisses-dasleben zei

hey there, elvis has a fantastic room - i love his book-wall and the origami-lamp. great pics.

Sigrid zei

We vonden het zo'n leuk idee dat we 'm ook hebben gemaakt. De kinderen pakken nu veel eerder een boek, heerlijk!

Anoniem zei

Prachtige foto's! Wat gezellig.

Marieke zei

Wat een heerlijk plekje om te lezen, mooie foto's ook. heel sfeervol!

Anoniem zei

Wat een heerlijke boekenwand! Ik ben zo dol op mooie (kinder)boeken, heerlijk!

Leuk ook die vogels zo.

Guy en Dina zei

Zo'n fijne foto's!