woensdag 6 april 2011

Yogi Wolf telt af


We tellen stiekem af
de weken tot Zus komt
hebben nog maar 1 getal

Voetjes en kontje steken uit
en Buik lijkt dan een Ruimteschip

Nachtelijke Kramp en Maagzuur
nemen we op de koop toe

Kleertjes worden uitgezocht en rechtgelegd
en nog eens uitgezocht en rechtgelegd
Twee ziekenhuis tasjes staan ongevuld klaar

Hormonen schrijven Roze voor
Dikke Daan verandert in
de Dame met het vingertje
Alles moet zo
en vooral niet zo

Yogi Wolf gaat voor in meditatie
in stijl, dat wel
Weltrusten voor straks
Vannacht weer een BevallingsDroom
over een DroomBevalling?


35 opmerkingen:

Anki zei

Haha, hoe herkenbaar! :) Leuk! (op de kramp en het maagzuur na dan)

Christel zei

Wat schrijf je toch mooi....

Roos zei

Tel maar lekker samen met Yogini Piet :-) en geniet van het nieuwe leven lieve Daan!

HOEPZIKA ! zei

Succes met wachten, maar de tijd gaat ook zo snel, zeker met 3 koters om je heen!

Anouk zei

Kan het me zo goed indenken en voorstellen! Spannende tijden, 'laatste' weken die langzaam maar zeker overgaan straks in laatste dagen van weer zo'n bijzondere periode. Wees maar lief voor je buikie en je buikbaby!
Liefs, Anouk.

silly old suitcase zei

...bijzonder hoor, een vierde mensje in je buik...

hopen op een 'fijne' bevalling!

CdeV zei

spannend! :-) enne, moet je daar zwanger voor zijn voor zo'n vingertje?

Octavie zei

Wat spannend, Daantje:) Ook aan deze kant van het computerscherm.

Sandra zei

Succes met de laatste loodjes!!

Fien zei

zoals je het schrijft kom ik weer helemaal in de sfeer. Spannend hoor! (En tegen maagzuur heeft de apotheek echt iets dat je veilig kan nemen hoor, vraag ze maar).

ninainvorm zei

Oh, zo kort nog maar? Wat fijn, nog maar even en het is weer tijd om kennis te gaan maken met een nieuwe liefde van je leven! (tjonge, dat rijmt ook nog eens! ;))

wood & wool stool zei

oeh wat lekker spannend rotje #4 komt er bijna aan :)

Redeker zei

wauw wat gaat dat snel zo ineens!!

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

ik tel mee af!
wat een schattig kuiltje trouwens in Wolf's wang.

Patricia zei

Ha ha, succes Daan!
Ik wens je een droombevalling ;)
Slaap lekker xo

Puur Arnika zei

wat een mooie lieve foto's weer. Suc6 met de laatste loodjes

Sjaantje zei

Spannend die laatste weekjes!!

Saskia zei

Sterkte met de laatste loodjes & de ongemakken.
Geniet nog maar goed van het leven in je buik, dat mistte ik toch wel na de bevalling(-en)!
xoxox

Katja zei

De 14e is nog haalbaar dus? Dat is nog maar 8 dagen...

Daan zei

Nee de 14e mag nog niet ;-)
de weken zitten onder de 10 :-)

Katja zei

Ja, ik ging al even zitten rekenen en bedacht me al dat het vast weken moesten zijn! Nou, dan hoop ik ook van harte dat je deze 14e 'gewoon' een taartje eet ipv beschuit met muisjes.

Cisca zei

Succes met de laatste loodjes. Maar ook, geniet ervan, het is toch ook heel bijzonder!

Jolanda zei

Spannend!

WierHier zei

Het aftellen is nu echt begonnen 'Time is on your side' straks mag je haar in je armen houden. Wat een heerlijk vooruitzicht.

Marina zei

Ik duim voor een droombevalling!

Celeste zei

Ohhh die laatste foto! Das net Elvis! Poehee..

Hier is dat shirtje ook de absolute favoriet! (hier is Buzz het helemaal..)

En Lieve Daan met vingertje.. knuf!

Miriam zei

Oh spannend!!! Dan zijn jullie met zes rotjes, wie weet zit er nog een zevenklapper in.............

Groetjes
Miriam

Sigrid zei

wat een mooi stukje heb je geschreven.
Ik voel weer helemaal de spanning van de laatste weken..
Maar gelukkig heb je Wolf voor het mediteren en rustig blijven ;-)

Succes en nog wel even genieten van je mooie dikke buik!

-xx-

Daan zei

och, vrouwke toch... die laatste pokkeweken ook...
Ik leef met je mee...

(Oh, handig trouwens, je eigen yogi zo thuis!)

Madame Mouton zei

Ooo, en dan zul je zíén; dan ga je vèt over tijd!!

Geduldig in en uitademen; de tijd gaat vanzelf voorbij.
En met zes is nòg leuker, geloof me maar.

anna zei

Spannende tijden! Terwijl ik dit typ kijk ik naar het plaatje hiernaast, daar moet straks nog een druppie bij op de schouders van Wolf, leuk hoor. Geniet ervan! x

eva zei

Spannend hoor, ben benieuwd naar de naam, veel succes en geniet ervan deze laatste weken, het gaat snel! En wat een mooie tekst heb je geschreven!

Greetje zei

Geniet er nog maar lekker van, wie

weet zul je het nog heel erg gaan

missen :)

Liene zei

Hihi, wat heb je die laatste loodjes geweldig omschreven ;-) Geweldig!

**EYE-SNACKS** zei

oh Daan, nog zo kort..ben ik dan al zo lang niet meer langs geweest ?
Nog eventjes..succes..aiai