maandag 6 augustus 2012

Kersentijd


18 opmerkingen:

Barbaramama zei

Wat een lekker bekkie!

Greetje zei

smeksmek lek smeksmek ker :)

Bee zei

HAha, wat een foto!

Geweldig

Sandra zei

hihihi, een kersenrood mondje!

Lies: zei

DAT heeft gesmaakt precies!

**EYE-SNACKS** zei

jahaa,lekker enneuh ik heb ook pannekoeken gebakken..heerlijk!!!

Mars zei

Hamstereeeeen! Heerlijk!

Mars zei

P.S. wat heb je een heerlijk aantal volgers!

LEHTI zei

Kersen? Toch zeker niet zo bij jullie uit de kauwgomballenboom? Volgens mij is dat trouwens de blik toen papa Rot op de buis beweerde dat Portugal aan de Middellandse zee lag. Deed ie vast expres, ligt ie er eerder uit het spel en kan ie mooi met jullie aan de kersen. Maar misschien deed Jan dat al, want 'de slimste mens' was vast geen live tv. Eet smakelijk Rotjes!

emmel-prutsemieke zei

en die ogen!!

Bienemize zei

Hahaha wat een super foto!!!
Heerlijk kersen!!!

Huis lief huis zei

lief breedbekkikkertje!

Unknown zei

Wat een prachtfoto! Wij hebben twee kersenbomen en nog nooit een kers gezien helaas!

wietske zei

heerlijk zomers koppie!!! ik dacht eerst Maantje, totdat ik doe mooie rij tanden zag.....

Belinda zei

*proest*

anna zei

Je zou hem er toch zo bij opvreten! Geniet van de fijne zomerdagen, weeronline zegt dat we nog niet zijn uitgefeest :)

sarapirat zei

mmmmmm wat hou ik van kersen!
twee maanden geleden was het hier kersen tijd, zo veel gegeten, jams gemakt, kersen pannekoek taart gebakken, mmmmmm...

Simone zei

Clafoutis is ook erg lekker met kersen. BTW wat heeft Maantje Piet een hoop tanden ;-)