zondag 5 augustus 2012

Wat ook een ander zegt ...

12 opmerkingen:

Tijmen zei

Word ik vrolijk van!

Jacomien zei

O, die is volgens mij heel goed hoepelbaar; leuk!

Greetje zei

Wat een heerlijk vrolijk zomers liedje.
Dank je wel !

Storm zei

Zalig!

Mooi by de Nooij zei

Zo passend bij het interview in ouders van nu. Mooi Daan!

Saskia zei

Wat een ontzettend lief liedje! Daar wordt men zo vrolijk van!
Dank!
xoxox

Bee zei

Lekker fout, maar Lucky Fons heeft een enorm cuteheid gehalte.

Leuk en een klein beetje tenenkrommend, hihi.

LEHTI zei

Jammer hoor, ik zie alleen maar een zwart blok :-( Daar word ik niet zo vrolijk van. Morgen maar weer 's proberen.

Nienke Weick zei

'Zelfs de buurman steekt een peukie op, als we klaar zijn met elkaar.' :-)

5 jaar terug (alweer!) ronselde Marnix (toen barman in de kroeg waar Lucky die avond optrad) een handtekening op een Boomerangkaart voor mij. We hadden toen net wat met elkaar, en ik vond het ZO lief.

'Lieve Nienke, jouw vriendje heeft een goede hoed – dat is een goed teken.' stond er in een fijn hanepotenhandschrift op.
Nou: dat is gebleken! :-)

Marjan Smit zei

Ik betrap me erop dat ik overal naar de vind ik leuk knop zoek. Want dit is leuk! En opgenomen in Amsterdam Zuidoost, omgeving station Bijlmer Arena. Ook al zo leuk ;-)

Kim zei

Oooh vooral dat dansje <3

Liene zei

Twee van mijn favorieten bij elkaar! Een super combinatie!