maandag 23 maart 2009

Hou ze Hoog!



Hooggeëerd Publiek,
Vliegensvlugge Jongleerballen!

11 opmerkingen:

wendela zei

kun je jongleren daan?

Anoniem zei

Oh, wat leuk! Van rijst en ballonnen? Die maakten wij vroeger ook. En dan de hele zomer oefenen in de tuin... Totdat ze plakkerig werden, dan moesten we weer nieuwe maken. Maar meestal was de lol er dan ook wel weer af tot de volgende zomer. Ik heb het nooit zo goed onder de knie gekregen dat ik het de volgende zomer meteen al weer kon... :-(
Een paar maanden geleden heb ik ze weer gemaakt, nu voor Leeuwenhart die er meteen de show mee stal op school!

NOVY zei

Ik heb net weer eens een setje op de kop getikt bij de inbrengwinkel, maar dit is veel leuker! Wat een briljant cadeau-ideetje, bedankt!

erika zei

Wat zijn ze leuk geworden zeg!!

Anoniem zei

pollens! ze staan hier ook op het lijstje. eenvoudig en leuk. ...gaat vast een succes worden.

sanneke zei

Jip kijkt mee over mijn schouder snapt maar niet hoe je zo'n bal kunt maken met een zakje rijst en 2 ballonnen. 'En dan moet je er dus nog een stip op schilderen?'. Grappig hoor!

Elly zei

o die zijn zo leuk he , juffie hier maakte ze met de kids met bloem ( wat een heerlijk spektakel was dat ;0))

Ik denk dat ik voor de rijst ga , leuk , ik heb nog een zak uit het jaar nul wat hier erg geschikt voor is .............

Anoniem zei

Die zijn LEUK!!! 'k had nog een paar ballonnen liggen, dus gelijk een paar gemaakt. Mijn dames zagen ze en willen ze nu uitdelen op school..leuk idee! Da's dan 25 kinderen in de ene klas, 27 in de andere, twee balletjes per kind (met 1 is moeilijk jongleren)..is 104 balletjes, is 208 ballonnen..kilo's rijst..waar ben ik aan begonnen ;) Ze zijn jarig in juni, dus ik begin maar vast, hahahaha. Én bedankt voor het ideetje, hè?!!
X

Daan zei

Succes, hahaha, 104 ballen, tzt een fotootje ;-)

Daan zei

O, met bloem is ook een goeie, Elly. Ik deed er spliterwten in, ik had nog een doosje achterin de kast, zo kon ik mijn sjieke risottorijst sparen ;-)

Anoniem zei

of zand?