vrijdag 27 maart 2009

TikkieTag Twee

Een nieuwe Tag
Van Knofje 

Mijn obsessie van dit moment: 
Stempels snijden 
(en mijn blog in een bizarre taal 
vertalen met google vertaal)



Wat draag ik nu: 
Mijn pyjama


Doe ik vaak dutjes: 
Zelden

Wie heb ik het laatst een knuffel gegeven: 
Rover, toen hij wakker werd

Wat ik vanavond eet: 
Restje wortelsoep met een restje pasta, broccolitaart, brood met Houmus

Mijn laatste aanschaf: 

Waar ik nu naar luister: 
Elvis leest haar broertjes voor over Sneeuwwitje


Favoriet weertype: 
Zonnetje, zwoel windje maar niet pufpuf heet

Mijn doel
Gelukkig zijn

Ik zeg tegen de persoon die mij getagged heeft:
Dag Knofje, ik zet je meteen in mijn lijstje!

Favoriete vakantieplek: 
Struinen over de wereld met mijn Liefjes

Films die ik keer op keer kan kijken: 
Zo veel! 
Maar verplicht kijk ik vaak keer op keer mee met 

Het boek dat ik momenteel lees:
Onze Oom van Grunberg

Wat mij momenteel veel plezier geeft, 
maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens:
In bad zitten in een ontploft huis

Het landschap van mijn gedachten:
Een strandje met een palmboom, 
kindjes aan het pootje baden, 
De Lange zanger binnen handbereik

Quote die indruk op mij gemaakt heeft:
Iedere dag een nieuwe op de HappinezKalender, vandaag:

U hebt mij bekleed met de volkomen mens
en zie: Ik sta Vrij tegenover u


Wat ik zou willen hebben: 
Twee dagen in één dag

Waar ik op wacht: 
De Lange Zanger 
die zo terugkomt van de naarschoolbrengsessie

Mijn tic: 
Cola Light bij het Ontbijt 
(maar wel hele gezonde mét vitamines)


Wat ga ik doen vandaag:
In ieder geval
Stempeltje snijden
Vriendinnetje uitgebreid terugmailen
De kranten van gisteren lezen
Luierwasje
Foto's bijbestellen voor Opa

Je bent er bij (als je wilt): Karin, Dani, Joeltje en Wendela
Je mag een vraag vervangen door een eigen vraag 
en het stokje weer doorgeven.

17 opmerkingen:

vermiljoen zei

vind je die cola-boerkes bij 't ontbijt dan niet vreselijk?

Anoniem zei

cute photos

Jools zei

Ik neem hem aan. Vanavond.
En ik drink ook cola light bij het ontbijt, de zero variant. Heerlijk! Deed ik op kamers al en nu weer opnieuw geïntroduceerd. Bij gebrek aan sinasappelsap want daar is Trenniebennie ook allergisch voor. Dus cola voor mama. Mmmmm

sanneke zei

Tjee, ik ken die cola niet eens. Maar dit is dus hip bij het ontbijt? Kom ik aan met m'n diksap.

Lief, Elvis zo aan het voorlezen en de broers aan het luisteren.

Anoniem zei

Woehaha, in bad zitten in een ontploft huis... Daar heb je toch geen ervaring mee of wel?

MUS zei

he een pippitrui?!

prima-de-luxe een bad in ontploft huis!!
je gutswerk ook. laat je nog meer zien?

hmm...en dank! zit nu de hele tijd met "ik ben willem, weerwolf willem" in mijn hoofd. :-)

Daan zei

Jaaa, een PipiTrui, mijn lievelingstrui voor Rover.
Gutsblogje volgt!

En een ontploft huis gebeurt hier geregeld met 5 rommelkonten.

Ik ben Willem, WeerWolf Willem! Rover heet ook geen Rover meer, zei hij van de week tegen opa maar WeerWolf Willem.

Anoniem zei

Oooh totsbotsen...de geweldigste luier wat ons (en ons mannetje) betreft! Nu heel wat proberen kreeg deze goud van ons! We zijn eraan verslaafd...(maar willen zelf pas een exemplaar als we 100 worden!).
Wat een leuke vertelseltjes allemaal.

MUS zei

ha rent rover dan ook met theedoek door het huis?

...ze moesten m trouwens ook in onze maat hebben en dan die lange versie!

knofje zei

Heb je je blog al in Suomi gelezen? Straks allemaal Finnen op je dak :P
Fiew! Gelukkig zitten er vitamines in je cola.. ik zou al bijna denken!

Anne-Loek zei

Oooh, komen jullie zo aan Wolf zijn naam? (Weer)Wolf Willem!

Zalige serie inderdaad!

Daan zei

Haha, nee we ontdekten WeerWolfWillem pas toen Wolf Willem er al was.

Anoniem zei

Ik wil ook gutsen en stempelen, maar hoe doe je dat? heb hier het hele dorp al afgelopen voor een gutsje , maar ze kijken me aan of ik wel helemaal lekker ben...,nee hoor die hebben we niet, wordt er met een blik vol medelijden gezegt!!
en waar guts je dan in??

Jolanda zei

Wow, ik maak een diepe buiging. Wat een prachtige stempel!

Daan zei

@ Anoniem (?word ik altijd zo nieuwsgierig van ;-): morgen een stempelblog!

@ Jolanda: dikke bloos!

NoeKs blogt... zei

goh, wat een openbaring: ik ben niet de enige die graag cola drinkt smorgens vroeg!

wendela zei

wendela ging ook meedoen met tikkertje hoor :-/

hele ding ingevuld met foto's en alles....maar toen kreeg ik ruzie met dubbele returns enzo en heb ik in een boze bui alles gewist.

better luck next time!