dinsdag 31 maart 2009

ijsberenbillen






20 opmerkingen:

Anoniem zei

hoe kan dat nou.. van ijsbeer billen smelten hihi..

Of zouden het die heerlijke ogen zijn!!!

Celeste

NOVY zei

Hee...heeft Wolf een hemangioom!? Loïs ook, op haar achterhoofdje. Ik was eigenlijk van plan daar nog eens een logje over te schrijven.
(Leuke ijsbeer-billen!)

knofje zei

Wat knuffelbaar :) Hier zit nog iemand te smelten..

Jolanda zei

Ijsberenbillen op een tijgervel, mini-tarzan in spé.

Patricia zei

Met ijsberenbroek en beenwarmers heeft wolfje het lekker warm!
Roxy heeft vandaag kikkerbillen.

Daan zei

@Novy; ja Wolf heeft een aardbeitje; je ziet het heeeeeel langzaam verdwijnen vanuit het midden.
Patricia van Potje Thee schreef er ook over en ik las daar dat Noeks meisje er ook eentje heeft, heel hip dus zo'n aardbei ;-)

@knofje; o zo knuffelbaar, zo zacht het is bijna jammer dat er nog een overbroekje omheen moet.

- zei

Meer haar op zijn billen dan op zijn hoofd, wat een heerlijk ventje.

Jeanette zei

hier nog 1 die Wolfje erg knuffelbaar vind, en dan die mooie grote kijkers erbij...wat een mooi mannetje.

Lisette-Li zei

Ach, wat een schatje! Met zo'n ondeugend glimlachje... Genieten hè!

sanneke zei

Aiaiai, wat een cutiepetoetie, dat Wolfje van je! Ik zag zijn aardbijvlek eerst aan voor een medaille, de eerste prijs in de schattigste ijsbeerbillen wedstrijd! Alhoewel, Neeltje kan er ook wat van in haar Bamboozles, maar daar gaat dan wel weer een overbroekje over.

MamaSter zei

Zo weer op een mooie blog terecht gekomen ;).
Geweldige beenverwarmers!
En een glimlach om van weg te smelten!

Daan zei

@ Sanneke; Hier moet ook nog een overbroekjes over (Fluffles van Totsbots)

@ Mama Ster; welkom!

sanneke zei

Ah, ook van Totsbots dus! Dat hele fluffy zachte is na een tijd gebruiken wel wat van de Bamboozles af, al voelen ze nog steeds erg prettig aan. Mooie luiers zijn het toch!

Susy zei

Oh my! Wat een lekkere ijsberenbillen!!!
Ik zou ook wel zo'n slipje willen.

Hm. Dat klinkt dan weer een beetje raar.

Anoniem zei

Ook ik lees vaak je je blogjes, altijd leuk!! Wat een mooi mannetje, lekker kaal koppie, heerlijk!!(doet me denken aan mijn mannetje op die leeftijd, is alleen 11 jaar geleden!!)
Groetjes, Babette

wendela zei

hmmmm....waar heb ik die term eerder gehoord "ijsberenbillen"? ;-)

jullie zijn lieffies daan en wolf!
(en nou loop ik jullie woensdag mis...boehoe!)

Daan zei

Copyright Wendela! :-)
Jij bent ook berelief en woensdag loop ik de boel ook mis...

Idee Kids zei

supercool! en ook die beenwarmers!

Juliane | Fröken Skicklig zei

Oh, what happened? A crossing between a baby and a polarbear? ;-)

Thank you so much for your warm words. I guess Guusje will be happy for some visitors to welcome the Princess with tea and cake!

Cisca zei

Wat een heerlijk kereltje toch!
En das lekker warm toch, zo'n broekje.