woensdag 25 maart 2009

Praatjesmakers

Deze zomer op uw TV




14 opmerkingen:

Patricia zei

Geef maar een seintje als het zo ver is!
Ha ha,zie Wolf lekker aan een banaantje...

wendela zei

wat lijkt elvis op jou daan! (was me eigenlijk nooit zo opgevallen....maar vooral in die onderste foto).

wat een schatten wat een rijkdom :-)

The Dutchess (a.k.a. Tat) zei

Wat leuk! Ik ga zéker kijken maar inderdaad, geef ff een seintje :-)

Anoniem zei

Kijk, Wolf slaapt dan misschien niet zo goed door de nacht, maar hij kan wel praten. En dat met 10 maanden!

Anoniem zei

oow heerlijke bende! ...en wolf doet zo lekker mee. fijn he kindjes!!

Anoniem zei

Dat wil ik niet missen!!!

Anoniem zei

Dat wil ik zien!!! Leuk!

sanneke zei

Wat grappig! Hoe kom je daar nou zo bij? Zijn de opnames al geweest? En wanneer kunnen we de rotjes bewonderen?

Daan zei

Gisteren waren de opnames hier thuis, heel grappig ineens een studio in huis.
Het was een aanvraag via Praatjesmakers; Jan mocht niet meekijken/luisteren; hij heeft volgende week opnames van de quiz en moet raden wat de Rotjes antwoordden op de vragen.

het komt deze zomer op tv, we krijgen nog te horen wanneer.

Anoniem zei

Ja leuk ; praatjesmakers !!! Ga zeker kijken .
Fijne dag , groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Wat leuk, Daan! Ik ga ook zeker kijken! En inderdaad...wat lijkt Elvis op jou, zeg!

sanneke zei

Wat een spektakel moet dat geweest zijn in huis! En nu maar hopen dat Jan precies de goede antwoorden geeft. :)

Anoniem zei

Hi Daan, ben benieuwd naar de praatjes van je kinderen! Ik heb je getagged: kijk maar of je zin hebt om het stokje over te nemen..

Ilse zei

Ik ga zeker kijken , leuk zeg ...