vrijdag 10 december 2010

DWZI - stempels / stamps











Ik draag mijn kindjes graag
Toen ik werd gevraagd om stempels te maken
voor de draagdoekenwebwinkel Babybij
hoefde ik niet na te denken
Deze week flink gegutst maar ik kan niet alles laten zien
kadootjes, kadootjes, ...



I love to carry my kids
When I was asked to carve stamps
for a babycarrierswebshop Babybij
I didn't think twice
This week I carved a lot
but I can't show you yet
presents, presents, ...




Iedere vrijdag tekenen Roos en ik
deze week zag ik
Geinspireerd door Jill's
Today I Saw

Alle medetekenaars staan in de sidebar!
Maak een wekelijks rondje! We zijn nu met 36!


32 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een ontzettend lief bijtje! En wat een zoete foto! Ik mis het dragen van mijn kindjes echt wel.
Fijn weekend meis!
xoxox

Mir zei

Jee, wat een leuke stempels weer! Goed bezig! Daar zal Kim blij mee zijn :-)

Gr Mir

Renske zei

Bezig bijtje!
Zo lief zeg en weer een prachtig 'oud' fotootje erBij, knuserdeknus kus

Redeker zei

wat super leuk dat je bent gevraagd!! en het lijkt mij ook leuk om eens stemples te gaan maken, lekker freubelen!! ik zal eens bij de hobbyboer kijken ;-)

anna zei

Ik vind dat zo'n mooi (natuurlijk) gezicht kindje in de draagzak!

Zeker weten dat ze blij zijn met de stempelbijtjes!

Greetje zei

Wat een heerlijke foto en mooie stempels :)

Fien zei

Oh, ze zijn lief & leuk Daan!

ilse zei

Mag ik vragen of je ergens online stempelmateriaal kan kopen? Ik was vandaag op zoek naar materiaal maar de hobbywinkels in onze buurt zijn duidelijk heel oubollig.
Alvast bedankt!

Daan zei

@ Ilse goed en goedkoop: gummen (van bijv. de Hema), prima materiaal. Guts kan je bestellen bij bijvoorbeeld dekwast.nl. Veel plezier en pas op je vingers!

flowersandhome zei

O ja, ik droeg mijn baby's ook graag. Moet één van de eerste geweest zijn met zo'n draagdoek en werd er dus nogal over aangesproken als ik zo door straat liep met dat kleine buideltje dicht tegen me. De oudste was een huilbaby en heeft heel wat tijd in de draagdoek doorgebracht.
Leuk zelf stempels maken! Zou ik ook eens willen proberen!
Groetjes,
Marian

kronova zei

mooie stempels. heel
wat beter dan een aardappel ;)
groetjes

Kim zei

Blij? Blij?
Ik ben over the moon, ik vind ze gewéldig! ♥
Zo worden onze pakketjes nog veel mooier.

Onne zei

Tjee Daan, wat een vrolijk bijtje! Superleuk geDaan weer.

Puur Arnika zei

wat weer een mooie stempels! knap hoor!

Mireille zei

Wat een lieve blije bijtjes!

vicarno's mama zei

Jiha, schoon zeg!!! (maakt me nog benieuwder naar binnenkort.... oooohhh spannend)

ronjaroversdochter zei

Dank voor je compliment op m'n blog. Wat
een ontzettend mooie stempels heb je gemaakt. Erg inspirerend : )

Linda zei

Mooi! En zo lief ook, zo'n babybij. Die foto van jou met je babybij ;-) is echt super schattig!

Roos zei

Joh, was jij even een bezige bij! Beetje flauw.. maar ik móest 'm gewoon even maken ;-P
Heb een goed weekend! -x-

p.s. onze "lees-eens-bij-een-ander-oproep" heeft volgens mij goed gewerkt, ik zie meer en meer reacties joehoe!

CdeV zei

wat een onwijs leuke stempels!

Annemiek zei

Wat een mooie stempels heb je weer gemaakt Daan! Super!
Fijn weekend!

Anoniem zei

Heel mooi, lieve plaatjes!!!
-x-x-x-x-

Elly zei

wat gaaf , wat lief en leuk ;)

Pien zei

Weer heel mooi gemaakt!

Wiek zei

Wat een prachtige stempel, dat bijtje onder die streep gedragen. Heel mooi gevonden!

Anoniem zei

oei wat een geweldig bijtje!! (ja, ook die op je rug ;O) En in je buik.

ByMiekK &Sew zei

Oh, die stempels zijn echt super mooi!!

Grietje zei

Wat leuk zeg!!!

Anki zei

Gave stempeltjes! :)

jane zei

they are so cool!

Jolanda zei

Wow, die zijn super!

nadine paduart zei

mooi, hoor!