maandag 13 december 2010

Rotje 4 is een ... / Nr 4 is a ...



Blauw of Roze / Blue or Pink
Met of Zonder / With or Without
Jurk of Broek / Dress or Pants
Broer of Zus / Brother or Sister
Meisje of Jongen / Boy or Girl

Raad mee! / Take your guess
Win een MaandagDaandagPakket / Maybe you win a MaandagDaandagBox
met daarin / with

Een handgemaakte naamstempel / A handcarved stamp

en / and

een Kussen / A Cushion
Theedoekenset / TeaTowelSet
Mok en / Mug and
Tasje / Little Bag

Bedrukt met mijn eigen stempels / Printed with my handcarved Stamps

plus een cd van Vader Rot

Laat weten wat jij denkt / Let me know what you think
onder de goede inzenders / if your guess is right
verloot ik een pakket / you may be the winner of the box

(als je geen blog hebt, laat dan een emailadres achter
If you don't have a blog, leave your emailadress)

Rond maandag 17 januari de uitslag
Results +/- on Monday the 17th of January

163 opmerkingen:

Karin zei

Een kleine dame! Een minipippi in Villa Kakelbont. Ja, dat denk ik...
X

Jolanda zei

Eigenlijk denk ik een jongen, maar ik ga voor een meisje: voor 't evenwicht! :-)

Wien zei

Ben ik de eerste? Ik denk een meiske :)

Wien zei

Haha, drie mensen tegelijk!

Saskia zei

Een dametje natuurlijk!
Fijn dat je hebt mogen gluren!
xoxox

Sandra zei

En niet origineel, maar ook ik denk dat Rotje 4 een meisje is!

Daan zei

volgens mij wordt het een mensje...
een heel mooi, lief en uniek mensje...

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

het vierde rotjes is een jongen, dat kan niet anders en dan noemen WE hem ..... pffff dat is een lastige...
in ieder geval hoop ik dat rotje vier heel gelukkig en gezond wordt.

wendela zei

oh! smelt....de eerste foto van mijn schoondochter :)

ik vind haar nu al lief!

Daan zei

@ Daniela; dat zowiezo, natuurlijk!

Linda zei

een kleine dame, die heel veel rokjes gaat krijgen!

Patricia zei

Oh wat leuk!!! Een meisje ;)

Happy zondag Daan!

sarah zei

haha, daan, wat moeilijk! Ik heb nog nooit meer dan armen en benen gezien op een echo, wij wilden geen geslacht kennen op voorhand...
Maar dit zie ik zo hoor! Een derde zoontje erbij, dat is duidelijk. haha

Lollipop zei

babygirl!
& congrats
so happy for you!
xxx

Dutch Apple zei

Een jongetje, jep! Dat zie je toch zo!
Grinnik, nee het is maar een gokje :-)
Als het maar gezond is, dat is het belangrijkste. Wel heel erg leuk om een echo foto met ons te delen, wat een wonder is het eigenlijk dat er een mensje in je buik groeit!
Geniet ervan :-)

Groetjes!

Anoniem zei

Een jongetje! Mooie echofoto's!

Anne-Loek zei

Rotje nummer 4 is...een prachtig kindje in wording ;)
En ik gok......een meidje!

-X-

Lies: zei

..een pracht van een kind ongetwijfeld, ik gok op een jongen!!

NOVY zei

Een jongen!

Lili zei

Ik gok op un garçon, a boy of een jongen. 1 kans op 2 is nog niet zo slecht me dunkt ;-) Doe dat nog goed zou 'k zo zeggen!

Willy zei

Een jongetje! Misschien bedenk ik me nog.

Tessa zei

Ho wat leuk! Ik gok op een meisje!

noelle zei

een meiske!!

Unknown zei

Ik gok op een meisje. Allé, ik ben het eigenlijk zeker. :0

twink zei

hoi daan, wat leuk een vierde rotje en ook weer net zo gepland als de vorige? qua komen?
geniet regelmatig van je weblog en ik genk een mannetjesrotje. geniet en veel geluk. twink

Liene zei

Duidelijk een jongen!

Karin van D. zei

Och Daan, nou had ik nog helemaal niet meegekregen dat je weer een klein Rotje verwacht. Dat geeft maar weer aan hoe schandelijk weinig ik ben langsgewipt. Maar gefeliciteerd, wat geweldig nieuws! Ik hoop dat je je goed voelt en dat die kleine lekker groeit en ontwikkelt. En wat het wordt... euhmm.... ik gok een meiske! (Kan ook zijn ingegeven door mijn gevoel ooit nog een vierde erbij te krijgen... en dan een meiske. Ik had het bij ons tot nu altijd nog goed, maar tot in hoeverre ik dat nou projecteer.. ;-))

Wat leuk!

Miss Steekjes zei

Tja, ik denk dat dit Rotje ook weer een lontje heeft en dus als jongetje door het leven zal gaan (maar een gillende keukenmeid is ook leuk, toch?) Geniet van je zwangerschap :-)

eva zei

Ook ik denk een meisje, een prachtig mooi meisje!

Marjolein zei

Een meisje zou leuk zijn, want dan is het netjes verdeeld. Maar ik ga toch voor de jongen!
Geniet van je zwangerschap!
~ Marjolein

Mireille zei

Ga maar vast roze sokjes breien Daan...
t wordt een meisje...
toch?
(Lennon of Lennox vind ik wel een passende naam)

Saralien zei

Hoe leuk een kwartet met vier mannelijke minirotjes ook is, dit is een meisje.

Toch?!

Ingrid zei

een meisje, denk ik zo maar te zien aan het gezichtje (maar ik had het 2 keer fout bij mijn eigen kinderen..Allebei wel Reuze lief overigens)
geniet ervan -x-

Nienke Weick zei

Mijn gevoel, instinct, hoe je het ook wilt noemen, roept ineens keihard: een meisje.
Dus daar ga ik maar niet tegenin. ;-)

Een meisje, is mijn gok en inzending.

soisses-dasleben zei

sweet girl =)

Roos zei

Pfff... nog wachten tot 17/1? 't Is toch reteduidelijk dat dit een Rotjes Meisje is? Wel hoor!

p.s. Huberdina? for real?

Sigrid zei

Ik gok een jongen. Ik ben heel benieuwd,moeten wij, en jullie, echt tot 17 januari wachten? Dat duurt nog wel heeeel lang..

Shirt voor Wolf is op de post, ik ben benieuwd wanneer hij arriveert met alweer een nieuwe staking deze week.

Annemiek zei

Een meisje, vast en zeker. En ze lijkt op jou, dat zie je zo ;o)

Silke zei

Ik denk:

Roze
Zonder
Jurk
Zus
Meisje

:)

Purperpolletje zei

Ik vermoed dat het een meisje is, maar ik zit altijd fout, dus hier mijn antwoord: het is een jongen! (snap je me nog?)

Wiek zei

het wordt een meisje!
of nee een jongetje!
of toch...

aaaaah....

een jongen gok ik dan maar...

Anoniem zei

Nou ik dacht ook dat het een meisje was hoor,maar ik zie al zoveel gokken op een meisje... ik gok op een prachtige knul!

Anoniem zei

Het is vast een prachtige knul!

Anoniem zei

hoi daan en co.
als reguliere lezer van je fijne blog wil ik ook wel een gokje wagen.
ik denk dat rotje 4 een meisje is.. een stoer meisje dat dan weer wel.
ik wens je ween fijne zwangerschap!

groetjes jacquelien

jacquelien.bomers@gmail.com

Hanne zei

Mmmh, een meisje, met mooie witte krulletjes, dat door iedereen platgeknuffeld gaat worden.

Paul, Esther, Saskia én Hessel zei

Een lief klein meisje!

Eline Du Mongh Photography zei

Ik denk dat het een meisje zal worden !

xx

Puur Arnika zei

Een jongen!

ilse zei

Het lot bracht mij drie jongens, maar ik gok dat er bij jullie een meisje op komst is!

anna zei

Hi Rotje nr.4!
Aarhh moeilijk moeilijk. Ik kom er nog op terug. (ja ik ben echt een held in kiezen :p)

Effie zei

Ik gok ook lekker mee. Gevoel zegt jongen maar ga voor evenwicht: Meisje!

Linda zei

yes yes! nog een jochie erbij in de Rotjesfamilie! tenminste...dat gok ik dan...Geniet ervan!

Elly zei

Ik denk vanaf het allereerste keertje dat ik aan een nieuw rotje dacht dat het een lief klein meisje is , dat er straks een mooi rotwijfie bij komt

la lune dans le ciel zei

oh ! je dirais une fille aussi pour l'équilibre...

Marieke zei

Gezien je beroerd voelen de eerste maanden gok ik op een meisje!

flowtops zei

Meisje natuurlijk.

MUS zei

ja, een meisje!

hier had floyd trouwens een pool gemaakt. toen de iutslag een meisje was, riep hij "ah, jammer" …hij had ingezet op een jongetje

Chez Chouke zei

Hoi Daan,

bedankt voor je reacties op mijn blog, wat leuk! En omdat volgens mij de meesten hier denken een meisje gok ik een jongen!

Linda zei

Rotje nummer vier is een meisje. Dat was het eerste wat in me opkwam. Meestal zit ik ernaast met dit soort gokjes, dus ik wacht in spanning af. Wat leuk trouwens dat je de uitslag met ons zal gaan delen! Super leuk!

Riet (Leven met Liv) zei

Nooit geweten wat de onze waren, dus nog nooit op die manier naar een echo gekeken. Een jongen, gok ik. Dus ik raad alle anderen aan om op een meisje te gokken, want ik dat rechte eind, ik heb het er nog nooit bij gehad in dit spelletje...

Mme Zsazsa zei

Een jongen!

Karen. zei

een jongen natuurlijk ;) !

wood & wool stool zei

een lief rotjochie :)

melissamilis zei

ik ga ook voor een meisje :)

Jolanda zei

Meisje, dat voel ik op mijn klompen aan! (al hebben mij die wel vaker in de steek gelaten......)

Franca zei

Een meisje . Misschien omdat ik het zo'n mooi fijn koppetje vind?

Redeker zei

rose, jurkjes, prinsesje, zusje, zonder, meisje, dochter

Carolien zei

Is het alweer zover dat je het geslacht weet, wat gaat de tijd toch snel. Ik zeg een meisje voor het evenwicht. :)

Kruimel zei

Een meisje. Eén kans op twee dat ik goed zit. Ik heb al slechtere gokstatistieken geweten

Daan zei

@ Roos: uhm ja ... Huberdina Alicia, aangenaam ;-)

@ Carolien; wij weten het ook nog niet, pas met de 20 weken echo in januari ... spannend!

tantehilde zei

een jongen! de jongste moet een jongen zijn! en als 't een meisje is, dan is het misschien je laatste kind nog niet?

ronjaroversdochter zei

Een meisje, maar dan wel een tikje jongensachtig! Leuk dat we mogen raden.

missvanham zei

een meisjesjongen dat is het!

Irene zei

Een mensekindje. Van de meisjessoort!

kronova zei

50% kans dat dit een meisje is ;)

Barbaramama zei

Lieve Daan, het voelt altijd een beetje gek om het wonder te moeten ontrafelen. Als je nou in januari wéér de echo hier neerzet met goed uitzicht tussen de beentjes...dán kan ik je zeggen wat het wordt! ;)

Mijn gevoel (die nergens op gebaseerd is trouwens) zegt een jongen! Ik vind Elvis wel een meisje met een héleboel broertjes onder zich. Ik ben heel nieuwsgierig naar de naam. ben ervan overtuigd dat die weer net zo bijzonder wordt als van de andere rotjes! Ik gok iets van Storm, Brand(t) of Beer.....

Liefs Bar

vicarno's mama zei

dat wordt een zoon, jawel, dat denk ik wel!

Lia zei

Wat een mooi, ontroerend plaatje van een lief, klein rotjochie...
Eerste ingeving, schijnt dat je je daar dan aan moet houden;)

Judith zei

Ik denk dat het een meisje wordt.

anreyolive zei

Tja ik denk een meisje met mijn meiden wist ik het niet...

Elly zei

Als het een meisje is, dan heb ik alvast twee schitterende retrojurkjes voor je in de kast liggen!
Als je nou even hier komt, dan kan ik het raden met de naald en het draadje .......even pendelen! Rondje of streepje!
Dus ik ga voor een meisje!
En die theedoeken van jou wil ik ook wel winnen HAHA!

wietske zei

och, dat is me nog eens een binnenkijkje.....
Wat een heerlijkheid toch!
Ik denk dat het een echt rotmeisje wordt, met fantastische retrojurkjes en natuurlijk die heerlijk dikke luierbillen!
Wat zal ze verwend worden....

anna zei

Was ik weer :) Ik ga toch voor een manneke!

(Ik zit me zo ineens in te denken hoe hij/zij dit ooit zal lezen haha..:))

TweeMeisjes zei

Een jongen, denk ik, Huberdina!
:-)

merel zei

Leuk leuk..een jongen!! Een klein piraatje zou leuk zijn! Zo een met een opgetekende baard..want echte baarden..daar hou ik niet van!

Fien zei

Ha, ha!

Anoniem zei

Een meisje!! En.. gefeliciteerd!!
Ria

Mammie Sarah zei

Proficiat!
Mooi zo vier.
Ik gok op een meisje.
(En als dat gelukt is, mag je het geheim meedelen om dat klaar te spelen, hier nu jongen-meisje-jongen.)

Mir zei

Oo,.. Daan, wat ben je toch grappig :-)

Ik gok op een jongen.

Gr Mir

Sandra zei

Wel: een jongen gok ik dan maar!

lidia zei

Weet je het zelf al? Of moeten we nog een maand of 5 wachten? Ik gok op een jongen.

tikjewit zei

....Meisje...of zachtaardig jongen... Maar die héb je allemaal al...! Kwartet-technisch zeg ik dus tóch maar; MEIS...(maar misschien kom ik r nog op terug mn kopje koffiedik ;) Hoe is t met u-zelve, deze dagen? x

Greetje zei

Wat lief dat je dit met ons wilt delen :)

Anki zei

Een jongen? Eigenlijk heb ik geen idee, dus 't is een gokje. Wat denk je zelf? Liefs!!

Anoniem zei

Een heel mooi en lief jongetje, met een prachtig rond bolletje...
Elsie

Helma zei

Duidelijk een jongen! ;-)
Wauw dat zou wel cool zijn , 4 boys!!! En dat je daar dan moeder van bent....*zucht*

Daan zei

@ Helma; De oudste, Elvis, is een meisje ;-) dus een dochter en twee zonen.

@ Tikje wit; zelf voel ik mij stukken beter en voel dat de energie weer terug gaat komen, dank je voor het vragen!

@Lidia; wij weten ook nog van niets maar met de 20 weken echo in januari hopen we te zien of er een meneertje of mevrouwtje in mijn buik huist

@ Anki; ik heb een vermoeden en ik zal vlak voor we gaan koekeloeren mijn gokje hier neerzetten ;-)

pluusje zei

Een meneertje denk ik als ik naar jouw gezicht kijk.

Marleen zei

Ik denk rose, heel rose en lief meisje erbij voor de meisjes in huize Rot en tegenwicht voor de mannen. x Marleen

Handige An zei

hihi, wat veel reacties!!!
maar hier er dan toch nog eentje bij....
Ik wil zeggen; een meisje, maar ik denk een jongetje....duss....
Jongen dan maar!
ah wat, zolang alles maar in goede gezondheid verkeert toch?!
Wat leuk dat je de foto's deelt.
Geniet ervan!

Naja zei

Ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt!

Casper zei

Zo, wat een reacties!! Ik denk (nouja, gok) een jongen. En dan noemen jullie 'm Jantje! ;) Succes en we lezen het wel in januari... Oja, het "MaandagDaandagPakket" is enorm zeg, wat een prijzen!

Onne zei

Nou, ik denk een heel gezond en gelukkig Rotje met twee grote broers en een nog grotere zus en een crea mama en een lange zingende papa. Geen idee of het een hij of zij is. Maar in een mooi nestje komt het vierde Rotje wel terecht.

En voor de statistiekn gok ik op een jongetje.

sarapirat zei

spannend...
ik denk ergens dat het een jonge is, maar wil toch meisje schrijven!
hoop dat je je goed voelt,
dikke knuffel
sara

Paspelpoezen zei

Een jongen!

floortje zei

das nog eens een leuke wedstrijd...ik denk een klein madameke...spannend hoor

lillalotta zei

Wat een ontzettende mooie echo foto! Zou je zo vergroten en ophangen!ik ben persoonlijk heel slecht in het raden, ik wist het nooit met mijn eigen zwangerschappen. Maar normaal gesproken doe ik het verkeerd om, en ik voel dat dit een jongetje is....dus dat wordt een meisje!!

Spannend he, nog even wachten, en dat weet je het in januarie. En zo leuk voor je kinderen. Ik kan me voorstellen dat ze nu al over je buik willen aaien. Nog even en dan reageert de kleine baby in je buik met bewegingen. Lief!

Heel veel plezier met je zwangerschappen, Daan!

Anoniem zei

Nou, pff, een KONIJN is het in ieder geval niet. Das toch een zorg minder :-) ik heb nooit een echo gehad en vond het toch wat moeilijk me voor te stellen wie er binnen groeide. (vandaar ook een wolfje erbij ;-) De bakerpraatjes vertrouwend krijg je een meisje, dus daar sluit ik me dan maar bij aan...lief wordt het sowieso!
Liefs, Vonne

Anoniem zei

Ik denk een jochie. Ben heeeel benieuwd naar jullie naamkeus ook! Ongetwijfeld wordt het weer iets orgineels.

(heb ook nooit echo gehad, bij alle 4 niet, heb het dus ook nooit geweten van te voren; maar wel 'voorvoeld': van de 4 had ik er 3 goed ;o)

Jikkes zei

Ik ga voor een jongensrotje... =)

tanïa zei

Ich tippe auf einen Jungen = jongetje ;o))


...Oder doch ein Mädchen?
Egal, hauptsache gesund!!

elma zei

Een meisje gaat de bende rotjes versterken! :)

(geen blog, wel mail: elmawesselink@hotmail.com)

likeschocolate zei

Hard to say since you are not showing the important section of the anatomy. I will say girl since everyone gets girls but me.

;) zei

Girl or boy, I don't know, but a beautiful baby... for sure.

l i s e zei

a beautifull girl for sure!

Maia zei

Wow, wow, look at that! Whatever it is, it's going to be lovely!! I'm going to guess girl...but I'm no expert ;)

Juf Veronique zei

ik doe mee en gok op een kleine meid. Hier loopt het vol jongetjes dus mogen er nog wat meisjes bijkomen elders...

Mijn wens voor jullie is dat het een voldragen zwangerschap en een gezonde baby mag zijn! En natuurlijk helemaal welkom in het warme nest...

Daan zei

Beste Rotjes,

Het maakt natuurlijk niks uit maar ik gok op een meisje.

Leuk voor iedereen drie jongens en drie meisjes.

Veel geluk met z'n zessen.
Marijke S. (via de mail)

Celeste zei

hihi wat een heerlijke prijsvraag.. naast dat ik de prijs fantastisch vind, vind ik het feit dat we het kunnen raden (en dat er dus een rotje 4 aankomt) zo gaaf!
Kortom hier doen we zeker mee :)

Oh ja een antwoord nog he! Het is geen raden meer hier, ik weet het zeker.. een meisje!

Ik liet Quinten de foto zien van je buik en echo.. en die zei ook meteen een meisje..

kortom 2 stemmen voor een meisje hier!

Dikke kus voor jullie allemaal!

Ozowiezo zei

Ik denk een mini-meisje! En heel misschien heb ik wel speciale gaven.. (al heb ik daar nooit eerder wat van gemerkt, maar wie weet!)

Een meisje dus.
Ik weet het zeker.

En supergefeliciteerd met je zwangerschap, wat onwijs leuk!
Mmmm, zo lief, klein, schattig babytje...

kaatje zei

Moeilijk hoor, maar mijn eerste gedacht was een meisje.

marlies zei

ik denk een meisje, dit zet mijn gevoel

Heidy zei

Ik weet het...het is een MENSJE!!!!!!!!! Een heel gewenst mensje...en wat is er mooier dan dat??? :-)

Daan zei

Absoluut zeer gewenst, Heidy! Met of zonder, roze of blauw ;-)

eloleo zei

Een jongen! Jaja, ik ben daar redelijk zeker van... en in de helft van de gevallen heb ik altijd gelijk ;-). Maar bovenal wens een gezond wondertje in jullie warme nest.

Anoniem zei

Jongen !!

welwel zei

Een meisje of een jongen ? Wie zal het zeggen ? Het is in alle geval een schat die je bij je draagt en die graag bij jullie geboren wil worden !

CdeV zei

een jongetje! :-) ofwel, lichtblauw, broek, broertje. en charlie is een leuke naam :-) (maarja als t een nederlandse naam moet wezen dan misschien pieter. of maarten ;-) )

Nonnelien zei

volgens mijn mman wordt het een jochie, dus daar gaan wij voor een jongen dus.
geniet van je zwangerschap.
groetjes Nonnelien

Judith zei

Volgens mijn ervaringen zijn Jongens heeel lief :0) *Meisjes ook*
Maar dit word een Jongensrotje!
Ik kan duidelijk zien dat dit een RotSchatje word :0)

xx. Judith
http://www.hartje-bloem.blogspot.com

taisa zei

A wee sweet boy! Congrats either way, mama.

Unknown zei

Na de echo foto nauwkeurig te hebben bestudeerd en voor het evenwicht in de familie, is mijn deskundige (ahum) mening dat het nieuwe Rotje een meisje wordt.

Helma zei

Stom van mij! Ik las bij iemand anders iets in de trant van 4 jongens.... zal wel mijn projectie (of wens, hihi) zijn.
Blijf trouwens wel bij een jongen hoor ;-)

marijke zei

Een meisje zou, net als bij ons, voor een mooi evenwicht zorgen in Rotland. Dikke proficiat trouwens!

annemargrietje zei

Waar blijft de traditionele: als het maar gezond is...

In mijn buik zit een jongetje... dus ik ga voor een rot-vriendje!

Bij mijn bertje had ik het goed gevoeld dus wie weet kan ik er een cariere mee beginnen :-)

Unknown zei

Boy
Garcon
Jongen
Male

liset zei

Een meisje! Een lief, klein, stoer daanrotmeisje!

Kreatita T zei

Ik denk dat het een superstoere maar superlieve jongen wordt :)

Cisca zei

Ik zeg met! :-)

Sjanie zei

ik denk dat dit vierde kindje een meisje zal worden. maar wat voor mij het belangrijkste is Daniella dat je kindje gezond geboren zal worden, waarom?ik weet maar al te goed wat het is om je kind een kindje te zien verliezen na 9 maanden en dat gun je je ergste vijand nog niet. Dus ik ga gewoon voor jullie voor een gezond kindje wat weer met open armen ontvangen wordt bij jullie. groetjes Sjanie

Erna zei

eeeeeeeeen klein mannetje!

Richard zei

Ik ga voor een meisje, aangezien ik er zelf al drie heb :-)

Owlet zei

iene miene mutte meisje!

Karoeza zei

een lief jochie

Grietje zei

Een meisje...kan niet anders :-)

volkstuinvlooiendijk zei

Ik denk een meisje. Echo vind ik nogal stoer maar ik vond onze jongste (een jongen) er op de 12 wkn echo heel lief en meisjesachtig uitzien.

wijeisenijs zei

Ik denk een jongetje!

Kaatje zei

meisje, meisje, meisje, girl power!!!!!

Katrijn zei

Ik geloof dat t een meisje wordt!

MondaysMilk zei

Een jongen! En, dank voor jouw leuke bericht op mijn blog. Mocht ik de gelukkige winnares zijn van het Maandag Daandag pakket, dan stuur ik je een naamvlag voor de kleine. Ik houd tenslotte ook erg van maandagen ;-) Groetjes, Rozalinde

Marion zei

Jongen! Ja.
Jongen.

HOEPZIKA ! zei

Mag ik nog meedoen? Ik denk namelijk dat het een meisje wordt, kan niet missen!

sammy zei

ik denk dat het een hele mooie dame wordt!!!!

Annebeestje zei

Oei deze is wel moeilijk... Maar...ik denk och een jongens rotje hoor!

boekenblogger zei

het is natuurlijk een meisje.

Unknown zei

En nu moet ik echt op gaan schieten met mijn voorspelling. Ik ga voor een boefje! En echt jochie. Elvis en mamma Daan doen het heel goed tussen al die mannen.
Ben benieuwd liefie!
-x-

kari zei

zo bijzonder, die scans. je kunt toch geen jongens blijven maken ;) ik denk dat dit zwaaiende mensje een zusje is. ik ben benieuwd :)

Melanie zei

Ik denk dat het een jongetje wordt.... In ieder geval net zo'n prachtigerd als broers en zus!

Superleuk blog! Je maakt mooie foto's! Leuk om te volgen, vanuit Western Australia! Groeten!

Melanie

Tineke zei

Moest vandaag opeens aan je denken! En aan een meisje! Kus 10

deur 27 zei

Gokje vanuit Drenthe... een jongen ! Romein, Rox, Remi (!).....

Jasmin Hoffschlag (@Lifedsign) zei

Ik denk dat het een meisje is omdat het op de eerste foto lijkt alsof er geduimd wordt. Mijn twee meiden waren altijd aan het duimen op de echo's. Dus wie weet heb ik gelijk.
In ieder geval gefeliciteerd met de 4e en ben benieuwd naar de naam.

Anouk zei

op de valreep: ik gok een jongetje.. ik vind t echt een jongetjesneusje!

Marite zei

Ben ik nog optijd?
Ik dacht al voor de reacties te lezen een meisje.
Dus ik zeg samen met zo te lezen heel wat anderen: meisje!

En lekker aan de late kant maar gefeliciteerd met deze zwangerschap! Wat fijn en vooral ook voor dit kleine mensje dat het in zo'n liefdevol leuk nest mag komen!