vrijdag 9 september 2011

DWZI - Appel en Klokhuis



Na de storm kwam Rover
met een mand vol appels uit de tuin
en ik vind nu een klokhuisje hier en daar



Iedere week verloot ik de DWZIstempel
onder de reacties
Deze week een setje



Random Organisor besloot:
Het lieveheersbeestje gaat naar reactie 65

Mireille zei...
Oh, wat leuk !
Mijn zoon (Sem) is vier jaar en zit in de Vlinderklas, ze hebben nu als themä: KRIEBELBEESTJES. Dit zou er zooo leuk bij passen !

Groetjes, Mireille


Stuur je mij een email met je adres? daan@janrot.nl



Alle DWZI-ers van deze week
vind je hier

46 opmerkingen:

Onne zei

Die van vorige week is al zo leuk Daan en nu deze weer. Wauw. Wat voor appels hebben jullie in de tuin?

Paspelpoezen zei

Toffe stempel! Zouden de kindjes hier ook wel leuk vinden.

Toet/Margje zei

Super, eigen appels in de tuin!
Ook super dat je al die give-aways doet!

wendela zei

deze zijn TE leuk om niet te reageren.

ik hoop op appeltjes voor mijn fruitmonster.


kus voor jou en de jouwen

xxxxxx

Marion zei

lief!

Sonja zei

Wat een toffe stempels Daan! Daar zouden de jongetjes heel blij van worden. Een reactie waard dus, want wie weet...!

Liefs!

TweeMeisjes zei

Zo heeft elk nadeel toch een voordeel. Storm = appels!
Mooie stempels!

mir zei

Wat een leuke weer! Ik zie een grote, getekende appelboom voor me, vol met appeltjes. Voor aan de muur :-)

Anoniem zei

Je hebt weer een mooie stempel gemaakt! En hier is het ook appelemoes - appeltaart - appelpuntjes wat de klok slaat !

Roos zei

Sinds onze jongens weten dat appels aan de bomen groeien en niet uit de supermarkt komen, zijn ze helemaal appelfan ;-)
Dus doe mij zo'n setje voor mijn setje!

Lila Lime zei

Ik had dit jaar maar 4 appels aan mijn eigen boom, daar kunnen er nog wel een paar bij!!

vicarno's mama zei

Appels zijn heerlijk!
Wat een prachtige stempel!

Sigrid zei

Wat heerlijk; een eigen appelboom! En nu heerlijke appelmoes en appeltaart?

Je stempels zijn leuk!
Appels zijn hier het favoriete fruit :-)

MN zei

Mooi stempeltje weer maar zo te lezen zijn er een hoop kinderen die 'm willen winnen dus ik haak af. Ik ben benieuwd of de aardbeving van gisteren ook veel appels uit de boom heeft doen schudden. Ik ga eens even stiekem kijken in de tuin van vriendin die drie appelbomen heeft.

Hanneke zei

Mijn kids zijn helemaal gek op stempelen, dus misschien moest ik ook maar eens proberen zelf eentje te maken... Tot die tijd geniet ik maar mee van jouw stempelmaakkunsten Daan! (en natuurlijk van de rest van je blogs ;) )

maarnietvangrijs zei

Ik moet bekennen dat mijn meiden momenteel anti-appel zijn (wel pro-kiwi en pro-perzik en pro-banaan). Maar misschien zouden deze stempeltjes daar zomaar verandering in kunnen brengen..... Ze zijn prachtig!

KRuiMeL zei

Mooie appeltjes en nog een mooier klokhuis

Anoniem zei

ik doe weer mee! ik wil een echte DAAN stempel!
kussen susan (missvanham)

Elma zei

Leuk! Appels zijn een favoriet bij mij thuis... Ik wil heel graag een appel stempel!!!
You know what they say: an apple a day keeps the doctor away
hahaha, gewoon lekker.

Vlijtig Liesje zei

Wat een leuke stempels!

Nienke Weick zei

Jaja. Rover raapt appels, en moeder raapt de klokhuizen... ;-)

Anna zei

Schattige appeltjes en klokhuizen! Lijkt me leuk om ze op de rand van briefpapier te stempelen!

Fijn weekend !

Greetje zei

Je blijft ons maar verrassen :)
Ik vind het wéér leuk !

vervlogen dagen zei

Wat een mooitje weer. Vind het klokhuis nog leuker dan de appel. Ik doe mee!

Ils.e zei

Hier worden ook regelmatig appeltjes uit de tuin gegeten.
Leuke stempels!

tessa zei

ja ik doe mee!
vind ze superleuk deze twee appeltjes.
had vorige keer wel gereageerd maar er was denk iets misgegaan want het stond er niet tussen.
nu een nieuwe poging.
de kindjes hier zijn dol op appels. helaas niet uit eigen tuin zoals rover ze eet. maar wel van de bioteler in baambrugge. die ook erg lekkere appeltjes heeft. maak ik ook zelf sap (met onze nieuwe aanwinst in de keuken, een slowjuicer, of hoe het ook heet, maar het is heerlijk de spa van verse appelen.)

tessa zei

ojee, weer een tikfout. daar kan ik wat van. natuurlijk bedoel ik sap, in plaats van spa. nouja.

Darja zei

Appels zijn het favoriete fruit van mijn kat Morris: elke appel in de fruitschaap krijgt een kopje :) (een beetje zoals Saartje en Maantje eigenlijk)

Janneke zei

wha laten wij nou helemaal gek zijn van appeltjes hier.
Super leuke stempels.

Annemiek zei

Leuk zijn ze weer! Ik doe graag mee :o)

wietske zei

hier ook vele appels en peren van de bomen gewaaid! naast kinderen die ze graag lusten, pikken er hier ook wat kippen mee, en geven we dagelijks een emmertje aan de schaapjes en het varken!
maar hier geen klokhuizen, alles eten we! (behalve het steeltje....)

waar maak je je stempels van Daan? van een stukje gum? of echt van linoleum oid?

ninainvorm zei

Mmm... appeltjes! Deze is heeeeel lief!

eva zei

Ja, mmmmm lekkere appeltjes, daar lust ik er ook wel twee van!

Jolanda zei

Een appeltje voor de dorst. Deze stempel is mij op het lijf geschreven. Ik wil nl. voor de ontmoetingsdag labels maken om aan de potjes appelmoes te hangen.

dus duimen maar!

SophieSweetVintage zei

Ahh, wat een mooie stempeltjes! Ik doe graag mee :)

merula zei

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (om op te vreten deze stempel, zou hem bets willen hebben......)

jellinacreations zei

Niets is lekkerder dan een appeltje zo van de boom! Heerlijk :)

Annuhmiek zei

Mooj zeg! Kdoe graag mee!

Stefanie zei

Te leuk! Knap werk weer! Zou prachtig kado zijn voor mijn vriendin! Ze heeft een kinderwinkel met de naam Mevrouw Groen met een appel in haar logo!

Mariska zei

Ook weer zo'n leuke stempelset...kleine rode appeltjes, groene en paarse (alles kan in je fantasie :) ) Ik doe dus graag weer een poging voor deze leuke stempeltjes

Janneke zei

Ik vind het wel een beetje hebberig om weer te zeggen ik doe mee, maar ik doe het toch! Te leuk!

wannesraps zei

Oh wat een leuke stempels maak je!!! Te leuk om niet mee te doen!

Maren

annemargrietje zei

altijd al trouwe lurker maar die stempels maken me hebberig... Heb namelijk net een stempelkussen aangeschaft voor de mooie stempel met mijn zoontje zijn naam... Die kan dus veel meer gebruikt worden!

Brechtje zei

Ik doe graag mee met de verloting want ik ben dol op appels. En op klokhuizen, want die eet ik gewoon op. Ach ja... :-)

Marja zei

Hallo Daan,


Mag ik ook mee doen?

Groet,

sann' zei

ik ben al zo blij met tomaten in de tuin. Appels zouden helemaal geweldig zijn, jammer genoeg niet zo heel veel plaats..
ik doe ook mee voor de stempels natuurlijk! ze zien er super uit!