maandag 12 september 2011

Zo Vader zo Zoon





en de Dochter kan er ook wat van ...

19 opmerkingen:

Myrthe zei

haha wat een monsters en dan maantje zo dramatisch! Magnifique

Iris Vank zei

Ieks! ;) Gaaf, zo in zwart-wit.

Saskia zei

Monsterlijk stel! Mooi zo'n tandeloze schreeuw, go Maantje!
xoxox

Grietje zei

Hahaha! Geweldige foto's!

Unknown zei

da's schrikken van Jan ;-)

Lia zei

Maantje heeft neusgaatjes als hartjes.... Of heb ik nu teveel fantasie? :)

Greetje zei

Schattig :)

Lies: zei

Dat zit dus in de familie!

Curly Dee zei

Maatje Piet, het is nu volle maan dus schreeuwen maar!!!!


wraaaahhhhaaaaaaa

;-)

Deborah

janrot zei

Voor de duidelijkheid: Maantje begon met schreeuwen, en ik deed gezellig mee. Dus niet dat je denkt dat ik...

Daan zei

@Lia aaah nu zie ik het ook, hartjesneusgaatjes

Daan zei

@curly dee; en wat was de maan mooi vannacht!

Brechtje zei

Wat een heerlijk begin van de werkweek, Daan. Grote glimlach hier.

Sigrid zei

:-)
Nog even en ze zijn de schrik van de buurt ;-)

Liene zei

Hihi!

Liesbeth zei

En coole Wolf, die zich volgens mij helemaal zelf aangekleed heeft :-)

Nienke Weick zei

Familiedingetje dus...

tessa zei

maar hij blijft zo lief om te zien, die kleine grote wolf.
en kleine zus natuurlijk ook. gelukkig is de papa vast heel lief, ook al kijkt hij heelheel griezelig!
(mees kijkt met mij mee en ziet de appeltjesstempels. leuk! roept hij enthousiast. waarna de vraag komt of ik dat heb gemaakt. helaas niet dus. zou willen dat ik het kon. waar maak jij de stempels van daan?)

Jolanda zei

Hierbij meld ik mij aan voor een fotocursus. Deze zijn ook al zo mooi!