vrijdag 23 september 2011

DWZI - Vogeltjes





Iedere week verloot ik de stempel
onder de reacties
Deze week wederom een setje

Random Organiser bepaalde
dat de stempelset van vorige week gaat naar reactie 7

maarnietvangrijs zei...
Leuke set weer, zo wordt het heel makkelijk om 36 (of meer) kaarsjes aan te steken!

Stuur je mij een email met je adres? daan@janrot.nl



De DWZIdeelnemers van deze week
vind je hier



Deze week nemen we afscheid van Roos
Dank je wel lieve Roos voor je mooie bijdragen
en natuurlijk blijven we je blog bezoeken
en branden we kaarsen voor jou en je mannen



45 opmerkingen:

silly old suitcase zei

Wat een mooie stempelset!, deze zou mij goed staan ;-)

groet.

Simone zei

HOI Daan;

Ik doe graag mee, ik vind hem echt prachtig. Wat een dotje.

Simone

Verhaaltjesverteller zei

Ja ja ja, zo leuk weer! Ik doe mee!

Rianne

NOVY zei

Jahaaa! Ik doe mee!!

eva zei

ik doe mee, want vogeltjes zijn mijn favoriet!

CarrieBoe zei

Wauwie! Het kan niet fout gaan met je crea-bea stempeltjes denk ik! ze zijn moohooi!

Saskia zei

Oh wat een leuke vogels heb jij deze week gezien & gehoord! :)
xoxox

Anoniem zei

Ik heb een vogeltjestic! Kijk maar op mijn blog :-)! Verder ben ik druk bezig met een Round Robin notebook project en daar kan ik deze stempel natuurlijk heeeeeeeel erg goed voor gebruiken!

Veel liefs,

Eliza (ikhebeenbep)

vicarno's mama zei

yes yes yes.. vicje wil graag vliegen als een vogeltje , zegt hij altijd... dus ik doe graag mee!!!

Anna zei

HELLO :) Geweldige vogeltjes, ik zou ze wel willen hebben!

Anoniem zei

o deze zou ik graag winnen! de naam van mijn zoontje betekent duif, vandaar.

liefs, roos

Debora zei

Leuk hoor, je bent echt goed in dingen maken. Heb je echt altijd zomaar inspiratie?

vervlogen dagen zei

Lieve vogeltjes! Ik doe graag mee. Zeggen vogeltjes trouwens geen 'tjielp' meer?

Anoniem zei

Sara is dol op vogeltjes, hoop dat we hem winnen ;)

Barbaramama zei

Probeer ik het gewoon nog een keer ;))

Fijn weekend!

Nienke Weick zei

Voor op iedere te versturen envelop: ik doe mee!

Mariska zei

Wat weer een leuke stempelset, het vogeltje vind ik helemaal geweldig....ik doe dus weer mee.

KROSI EN SANI zei

Leuk geworden, ben weer in de deze week zag ik mood...
Staat ik er wel weer bij?

Fijn weekend




groetjes

Annemiek zei

Ja leuk! Ik doe ook graag weer mee :o))

Esther Duijzer zei

Ik doe deze keer ook graag mee! Ik vind de stempelset echt helemaal geweldig! Have a lovely weekend!
✗✗✗ Esther

Anoniem zei

oh, vogeltjes! geweldig mooi!
Miet
mietaertsen@hotmail.com

jellinacreations zei

Ik hoef geen stempeltjes maar wil je wel even een fijn weekend wensen! :)

tessa zei

ja ik doe mee hoor. leuk!
zo'n lief vrolijk vogeltje daar wil ik er wel een boel van.

Jennifer zei

Ik doe mee! Hij mag mee in ons bos wonen!

sanneke zei

Oooh, vogeltjes! Pratende vogeltjes! Die vind ik leuk!

becced zei

Ik ga zo mijn DWZI verhaaltje schrijven. Ik doe natuurlijk mee voor de stempel! En Roos, bedankt voor dit initiatief. Ik blijf gewoon lekker je blog lezen :). Het kaarsje brand voor je.

Elma zei

Mooi! Ik doe graag me! Tweet tweet pretty please :-)

sarapirat zei

ohohoh, jullie prachtige kinderen! wordt ik blij van!

merula zei

HELLO, I hartje vogeltjes en doe dus graag mee.....

Jolanda zei

Niet geschoten is altijd mis. Dus bij deze waag ik een kansje.

Wien zei

Ja, tegen een vogeltje kan ik geen nee zeggen. Ik ding graag mee! Wat maak jij mooie stempels Daan!

Roos zei

Wat een lieve woorden onderaan je DWZI.... ik ga het heus missen hoor :-(
dikke kussen!

Mariaah zei

Hello! deze vind ik ook heel leuk. Groetjes van Marit

MN zei

Vliegen, fluiten en hello roepen en dat het liefst tegelijkertijd. Ja, ik ding mee!

Karen. zei

Zo een spreekballonstempel, leuk om op verpakkingen te zetten :) Kan ik zeker gebruiken ;) Dus ik de graag mee!

ninainvorm zei

DWZIOVEISZOA:M!

(Deze Week Zag Ik Ook Vogeltjes En Ik Stempelde Ze Ook Al: Mooi!)

Mir zei

Wat een leuke vogeltjes!!!! Ik doe mee :-)

suzyb.nl zei

Leuk! Ik doe ook mee! Wie weet...

Annuhmiek zei

Ja vogeltjes voor onze Mees! Supermooi Daan! Wij doen graag mee!

Marion zei

Fiet Fieuw!
Wat een mooi vogeltje.

Goes zei

Superleuke vogeltjes!

Florence zei

Wow, voor zulke leuke vogeltjes laat ik graag een reactie achter.! groetjes Florence

wietske zei

wat een schatje heb je weer gemaakt!
Nu ik het zelf geprobeert heb, neem ik extra mijn hoedje af voor jou!

Maaike zei

Lieve vogeltjes voor Mees. Ik loot graag mee! Lieve groet Maaike

Anoniem zei

Joehoehoe, wij doen ook graag mee hoor!!! (want vorige week vergaten we gewoon mee te doen)
Sarah