donderdag 29 september 2011

Zondag Pink Ribbon Beurs!



Aanstaande zondag van 12 tot 17
Hotel Merlinde aan de Schorsmolenstraat te Breda
Pink Ribbon beurs

De standhouders:
De Maretak
InnerWellness
Il Sapone
Create2Innovate
Accessori
Kaarsenwarenhuis
Energietherapie / etherische olie
Change Think Positive
De Bioparfumerie
Angel Memories

Handlezen door Marianne de Haan
Hennatatoeage door Jez Halden
Voetreflexmassage door Ed van Wijk
Stoelmassage door Heel de Mens
Bijenwastekenen door Spiritueel Bewust
FotoShoot door Shoot
Dr Hauschka Visagie door Natuur en Schoonheid
Bloemlezen door Veerkracht
Healing door Klaproos reincarnatie
Tarot door Chintia van Roon
Healing door AlMonta
Readings door Monique Renders

Sprekers
Gedachtenkracht door Marja Ruijterman
Van overleven naar leven
Demonstratie Psychometrie door Spirit and Soul

Veiling
Geschenkpakket zeep van Il Sapone
Goedgevulde theedoos van Scrapelle
Kappersbehandeling bij Sjenkels
Hot Stone Massage bij Beauty Spot
Golfles van Sylvia Mathey
Sierraad van Lieks Design
Weekend B&B in Luxemburg
Hightea voor twee bij De Colonie
Ritualspakket
Boekenpakket van Vorige Levens
2 Goodiebags van Live and work
Beauty Goody Bag van Yannu
Saunabezoek voor twee van Thermen Tilburg
Theepakket van Kaldi
Roomtruffels van Smits
Halfjaarabonnement Flow
Jaar abonnement Kindwijz Magazine
Kaartjes en meet incl greet Van Dik Hout 30 dec.
Kaartjes incl meet and greet plus cd Ik hou van Jou van Jan Rot
Doos Vanille Cupcakes van TJ's Cupcakes
Weekend Mediumschap van Spirit and Soul 5/6 nov
Weekend of Midweek in de Luxe Pipowagen zie hier onze PipoVakantie
Gesigneerde cd van Yvon
Geuren(B)uilje van Toddeltje

en het grote Terras van Hotel Merlinde is open!

Misschien zie ik je daar
en koop in ieder geval Het Pink Ribbon Magazine



Dank voor alle lieve berichtjes
Mijn Zusje heeft haar Zwaard getrokken om deze Draak te verslaan
Met het doel Beter Worden voor Ogen
Mijn hoed af voor haar en alle vrouwen die deze Strijd moeten aan gaan

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Daan, had ik een blog, ik zette het er allemaal zo op...
Je weet wel waarom.
Ook hier in belgië doen we mee.
Een prachtige pink ribbon dag!!!

Daan zei

Dank je wel
en ja ik wet waarom ...
dikke kneller -x-

Greetje zei

Fijn dat ook jij hier aandacht aan besteed.

Tineke zei

Ik wens jullie allemaal een bijzondere dag!

Mireille zei

De paarse wortel bracht Arno van zijn werk mee.
Het is een vergeten groenten net als de Pastinaak
(en zooo lekker).
Je kunt hier even kijken.
http://www.vergeteneten.nl/

Mireille zei

So hey….
ik zie net pas de woeste jas van Rover.
VET!

Roos zei

Een kus voor jou en een kus voor je zus!
-x- & -x-

**EYE-SNACKS** zei

Ben het er mee eens,Daan Voor alle vrouwen die de strijd leveren of hebben geleverd, hoed af!

Annemiek zei

Ik hoop zo hard dat je zusje deze draak verslaat. Sterkte!
-x-

Jolanda zei

knuffel.

Sigrid zei

Het zal een sterke draak zijn om te verslaan, ik duim dat het je zus gaat lukken. Heel veel sterkte voor jullie allen

lieve groet, Sig

silly old suitcase zei

Goed ge-Daan!,deze post.
Ik ga proberen het roze lintje op mijn blog te zetten...
Gelukkig van dichtbij nog nooit mee te maken gehad, maar statistieken zeggen genoeg...
t'is zoiezo een *#! ziekte.

lieve groet.

Janneke zei

Ja een sterke draak, maar wij zijn sterke vrouwen!
Liefs,
Janneke

MEL: zei

lieve daan, heel veel sterkte, maar ook plezier bij de beurs. het is een zwaar en oneerlijk gevecht, maar ga samen voor het succes en voor de overwinning. Mijn moeder is inmiddels 5 jaar "genezen" van borstkanker, wel met 1 borst minder, maar dat maakt helemaal niets meer uit. Met z'n allen gaan we voor het leven!!!
vecht, troost, heb moed, lach en omhels!
x melanie

Simone zei

Voor iedereen die met kanker te maken heeft zou ik de volgende tip mee willen geven: Lees het boek "Antikanker" van David Servan Schreiber. Hij is een Franse hersenonderzoeker die er per ongeluk achter komt dat hij een grote hersentumor heeft (proefpersoon kwam niet opdagen en toen nam hij zichzelf als proefpersoon). Omdat de tumor bij hem terugkomt en op dat moment niet meer te opereren is gaat hij op zoek naar dingen die hij wel kan doen om te blijven leven. Dit boek gaat over die zoektocht (alles is ook wetenschappelijk onderbouwd, dat kan natuurlijk niet anders met zo'n beroep). Het geeft je -als zieke- middelen in handen om ook zelf dingen te doen. Want niets is zo erg als ziek zijn met zoiets als kanker en het gevoel hebben dat je moet wachten tot de dokter je vertelt wat hij met jou gaat doen. Onderzoek heeft uitgewezen dat pro-actieve patienten (hoewel soms lastig voor doktors) langer leven!!!
Uiteraard leeft meneer Schreiber nog anders was dit boek er natuurlijk niet geweest.

Simone zei

P.s. Ik lees net dat David Servan Schreiber twee maanden geleden op 50 jarige leeftijd is overleden. Helaas.

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

Ach Daan, wat rot dat je zus nu die strijd aan moet gaan...wens haar alle sterkte, maar ook jou!