vrijdag 4 maart 2011

DWZI - Carnaval















Een Konijn met Bril
Een Tijger en
Bellatrix van Detta uit Harry Potter



Bezoek ook de andere DWZI-ers
in de sidebar
en een Welkom (terug) aan
TwinkelSter en
Fiene



edit:
Op de DWZI pagina bovenaan heb ik en MrLinkylijst gemaakt
Laat daar je link achter naar jouw DWZI van deze week
Doen we het deze week even op proef
Volgende week echt
Zo kunnen we makkelijker zien wie er deze week meedoen
en natuurlijk even bij elkaar gaan kijken
dat maakt het extra leuk!

34 opmerkingen:

Anki zei

Zooo wat zien ze er gaaf uit, uit alledrie! Geweldig!

Sjaantje zei

Geweldig zien ze er uit zeg!! Leuk!! Jammer dat het hier op school niet gevierd word....

Annemiek zei

Wauw! Wat een lieve Bellatrix, Rover is superrrrrgevaarlijk en Wolf is (weer) om op te vreten ;o)

Sandra zei

Oh ze zien er alle drie super leuk uit.

Lot zei

Hihi, och, ge-wel-dig. Wat een feest. En die laatste foto vind ik helemaaaaaal fantastisch!

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

8-) cool! veel plezier met carnaval!!

Greetje zei

Mooooooooooi :)

Heel veel plezier.

Marieke zei

Oooh, super!
Gelijk een goede oude tijd momentje bij het zien van de getoupeerde leeuwenlokken.
Back to the eigthies: kuif touperen en een bus haarlak erin...

Paul, Esther, Saskia én Hessel zei

Wooow, die Bellatrix super zeg. Hier konijn met snotneus en Mega Mindy die eigenlijk toch liever heks wilde zijn. Mama kun je nog even een heksenpak voor me maken....:)

Aan deze kant wel een zwak voor konijn met bril (wij hebben een konijn zonder bril, of eigenlijk Nijntje zonder jurk, hihih, wecycle)

ninainvorm zei

Wat ik me af zit te vragen... lijkt Elvis nou het meest op haar vader, Rover het meest op zijn moeder en zit Wolf daar tussenin? Dat kun je zelf waarschijnlijk niet zeggen he! (misschien anderen wel?) Maar elke keer als ik ze zie vallen die gelijkenissen me op...

Anoniem zei

Oe, konijntjes hebben toch goede oogjes!
Van al het worteltjes eten...
Mooi verkleed!
En Bellatrix (Is het juist geschreven?) is gelukkig toch niet zo akelig als in de films.

Iris Vank zei

Zelfs opgedirkt heb je stuk voor stuk knappe kinders! Daan, ga jij ook verkleed dit weekend?

ByMiekK &Sew zei

Wow, wat cool! Alledrie!

Anoniem zei

Zo te zien kan het feest beginnen!!! Leuk!!!
En dank je wel voor je welkom!!

Fi3n3 zei

Leuke pakken, en leuk ook dat je carnaval gaat vieren.

Tevens bedankt voor je welkom bij DWZI!

Handige An zei

haha! SUPER!!

Onne zei

Leuk! Vooral Elvis heeft een complete metamorfose ondergaan.
Al ben ik geboren in Kielegat en woon ik nu in Sassendonk: geen carnaval voor ons. Opgegroeid in de bible belt op de Veluwe. Gelukkig verkleden de kinderen zich hier dagelijks en is het altijd weer een verrassing of je 's avonds een draak, piraat, cowboy of ridder in bed treft (de verkleedkleren staan op de slaapkamer van Ivar en Bjarne).

Fien zei

oei, ik vind bellatrix al zo supereng en Elvis evenaart haar echt, brrr!

Karen. zei

Rover heeft zeeeerrr coole haren :)
Wolf is schattig :)
Elvis ziet er echt een heks uit.. brrrr!

Francesca zei

Cool. Isn't carnival fun?

Sigrid zei

Nu lekker feesten met deze stoere, enge en lieve creaties.
Wat een heerlijke kinderen hebben jullie toch!
Veel plezier, fijn weekend

Jolanda zei

Ik word hier zo blij van! Geweldig!

Barbaramama zei

hihihihi geweldig Daan!

Sabia zei

Wat zien ze er mooi uit! :)

knofje zei

Wat cool! :)
Elvis zou ik bijna niet herkennen, zo eng ziet ze eruit!
Mijn favoriet; het konijn met bril!

Redeker zei

altijd een gezellige tijd en (bij mijn dochter dan) de voorbereiding, ja mama dit jaat=r wil ik als......
ziet er gezellig uit ook!

Purperpolletje zei

Ah, toe? Mogen wij Wolf een weekendje lenen? Met bril en konijnenpak? Woody mag meekomen.

kronova zei

Super! maar dat konijn met bril, die blik is dubbel super.

Liene zei

Die pruik, echt fantastisch! Fijn weekend!

Mejuffrouw Mie zei

Alaaf!! Ik was gister Geisha.....Ik hou van carnaval!!

DEKAKADO zei

Wat mooi en kleurrijk. Feest!

Nienke Weick zei

Ik herken ze bijna niet meer terug!


En wat zoet, die pagina met Papa & Wolf-liedjes! Vorige zomer heb ik al zo zitten genieten van De Gele Duikmasjien (die gaat de rest van de week ook niet meer je kop uit, kan ik je vertellen) en de hertaling van In the Summertime van Mungo Jerry was ook subliem. Dat er maar vele moge volgen!

liset zei

Ge-wel-dig! Wat zien die er allemaalk opper stoer uit!!

Judith zei

hihi, die wolf, wat lief ♥