zaterdag 26 maart 2011

WOLF leest FLOW





31 opmerkingen:

Fien zei

niet storen!
;-)

cate zei

good taste, little man!

Liene zei

Super om zo'n palindroom naam te hebben!

Saskia zei

Geweldig!!!

Daan zei

De palindroom-ontdekking maakte het vergeten van de nieuwe Flow in het winkelwagentje minder erg, ietsje dan ;-)

Daan zei

hoewel wolf een hele flowe wolf is, niet helemaal palidroom, spiegelschrift moet het zijn!

Karen. zei

goed gevonden!!

HOEPZIKA ! zei

Haha, go with the flow, Wolf!

Greetje zei

Hi hi hi wat leuk :)

Elly zei

heerlijk , mooi , wat een zalig jochie ;-)

Lollipop zei

;-)
adorable!

Sanderijn zei

Grappige ontdekking!

Nienke Weick zei

Logisch: als je Flow achterstevoren leest krijg je Wolf!

sarah zei

Aaaah, wat leuk zeg!
En wat heeft wolf ineens zoveel haren op zijn hoofd! Ineens wordt me dat duidelijk bij het begin van de lente! :)

Sigrid zei

helemaal leuk :-)

vicarno's mama zei

hihi...

Roos zei

Ben ik nou de enige die vind dat Wolf op Marilyn lijkt? Beetje lipstick erbij (foto 2), papillotjes van Elvis erin en klaar ben je :-)

Iris Vank zei

Wat gaaf, dat palindroom! En dat serieuze hoofd erboven maakt het helemaal geweldig!

Vero zei

schitterend!!!

Daan zei

@ Roos: hahaha, ja nu zie ik het ook, MarylinWolf :-)

@ Sarah; Wolfs is ziek vandaar zijn onplofte haar (wat overigens inderdaad wel eindelijk begint te groeien)

helen zei

beterschap voor Wolf, ik vond juist dat hij zo héél erg op Elvis lijkt op die grote foto!

MUS zei

viel mij ook ineens op die enorme mooie blonde bos!
een knap-maar-lekker-op-kus voor wolf.

jij trouwens ook nog wit of kappermoe? zie je nooit meer bij de ouwe heins coffiecorner ;)

NOVY zei

Ha! Fantastisch!

CdeV zei

gaaaaaaaaaaaaaaaf wat een vondst!

Tam zei

Geweldig!!!!

anna zei

Ha ja ik had meteen dezelfde gedachte als Roos :). Ik hoop dat Wolf gauw zijn flow weer vindt, zo aandoenlijk als die kleintjes ziek zijn (al lijkt die zich wel te vermaken :)

Anki zei

Gaaf! :) Leuk hè, dat Wolf omgekeerd Flow is? Ik weet nog dat ik dat al bijzonder vond aan die naam toen Wolf nog in mijn buik zat.

eloleo zei

Helemaal geweeeeldig!

sarapirat zei

!♥
lief en leuk!

Anneke zei

En nu maar hopen dat ie niet altijd TEGEN de flow in gaat...

Jikkes zei

Hihi....

En wat wordt hij ineens groter, wijzer...
Plek voor een nieuw kleintje!

-X-