woensdag 9 maart 2011

Werk voor de TandenFee



21 opmerkingen:

sanneke zei

Oeh, Rover! Nu word je echt groot!

Anoniem zei

Goed zo, Roof! Zo'n mooie lange tand en zo'n mooi gat om met je tong in te voelen... Wat brengt de tandenfee bij jullie? Geld, steentjes, goudstukken? ;-)

Daan zei

Legopoppetjes ;-) -x-!

Anki zei

Sowhee! Is dat vroeg, of denk ik dat maar? Gefeliciteerd Rover!

Iris Vank zei

Stoer dat gat! Ik vond dat zo leuk, tanden friemelen...

Bree zei

jeej! rover!
vet stoer!
die tand had ward het ook als eerst uit, en vrij snel daarna die ernaast.
[en nu 2 joekels van nieuwe]

Lili zei

Vorige week verloor mijn dochter Liv ook diezelfde tand! Perfect om een rietje door te steken ;-)

Vonne zei

:-) Wowie! Mocht je nog twijfelen over schoolrijpheid.. ;-)
Liefs!

Greetje zei

Heb je nog veel lego-poppetjes te goed :)

Mireille zei

Ow ja..
wiebeltand en dan een gat.
S(gat)tig!

Roos zei

Cool, mét bloed (of lijkt dat maar zo) ;-) En cool van mama dat ze meteen de camera bij de hand had!
Ben benieuwd of hij doorslaapt of op de Fee gaat wachten...

Barbaramama zei

Was hij er zo van geschrokken Daan?

lillalotta zei

Oh prachtig! Rover gaat groot worden! Nu gauw die ernaast ook! Spannend, de tan den fee gaat het druk krijgen!

Sigrid zei

Wat een stoere Rover! En nu wachten op de toverfee ;-)
Zelf vond ik dat altijd zooo eng, liever een wiebelende tand dan eentje eruit...

Effie zei

Ooh, hier ging gisteren bij mijn boevemans van zes ook de eerste tand eruit. Bijna dezelfde maar dan middenonder rechts. Wat was hij trots (en nog steeds).

Redeker zei

goed zeg!!! is de tandenfee al langs geweest?

Daan zei

@ Bar; ja hij was er behoorlijk van onder de indruk, meneertje Witgezicht met Grote Ogen en dat bloedbekkie maakte het nog wat enger ;-)
Nu is hij trots!

Daan zei

en jaaa, de tandenfee is langsgeweest; vannacht om half 4 stond Rover naast mijn bed met brief en pakje, gelukkig kon ik hem overhalen nog even te slapen ;-)

cate zei

aha! go, rover!

it must be tooth fairy season... mira has lost 2 teeth in a week. she has another wiggly one on the bottom.

love that smile!

Saskia zei

Dag wiebeltand!
Stoer hoor!

likeschocolate zei

darling! I love these toothless smiles.