vrijdag 5 november 2010

Deze week zag ik / This week I Saw












Twee Kabouterkinderen schuilen onder een Paddestoel
Two Children of the Forrest hiding under a Toadstool

Ik maakte antimotkruidenzakjes voor tussen de kleding
en Sjouwzakjes om tenten mee te bouwen en zo veel meer
(Naai een zakje, vul met rijst, spliterwten, gierst, zand, etc., naai goed dicht)

I made some antimoth-herbsacks to put between clothes
and Little bags filled with rice, peas, grains, sand, etc. to build huts and so much more


Iedere vrijdag tekenen Roos en ik
deze week zag ik
Geinspireerd door Jill's Today I Saw

Alle medetekenaars staan in de sidebar!

23 opmerkingen:

Roos zei

O, de Kabouterkinderen in stempelvorm: wat lief en fantastisch!!
Fijn weekend -x-

Roos zei

p.s. stuur je me dan een stempelafdruk voor bij de DWZI-tekening collectie? vinnik leuk!

Ingrid zei

Ha Daan, 2 zielen 1 gedachte, (zie mijn tekening) ha!
De stempels zijn erg leuk, de mottenzakjes; zo gezellig ouderwets!

Redeker zei

Leuke stemples maak je weer Daan!! Super lief met de kaboutertjes!!

Grietje zei

Heel erg leuk Daan!
Gho, ik dacht dat 'Deze week zag ik...' alleen voor de zomer was. Als jullie er mee door blijven gaan....blijf ik natuurlijk ook meedoen ^_^
Straks maar even een tekening maken dus ;-)

Prettig weekend!

Groetjes,
Grietje

Saskia zei

Leuke herfststempels Daan! En die kabouterkinderen hebben trouwens groot gelijk! Lekker saampjes schuilen met dit weer!

anna zei

Leuk! Ik zie je al helemaal door het huis sjouwen, mmm waar kan ik nog meer zakjes voor maken ;)

Bree zei

heule fijne stempel!
en de zakje zijn briljant

sarapirat zei

wat mak je mooie dingen!
en wat voor kruiden doe je in the antimotzak? wij hebben ook moten, en zij eten alles in onze keuken....
fijne weekend!

KROSI EN SANI zei

Leuk gedaan , Daan

Fijn weekend!

Fien zei

Wat ben je toch een knapperd, erg leuk die kaboutertjes.

tikjewit zei

zo wil ik ook wel een kabouter zijn...lekker schuilen onder n paddestoel... Mooi weer Daan!

Dutch Apple zei

Wat een fijne stempels zeg!

Groetjes!

Greetje zei

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers :)

Mir zei

Sjouwzakjes!!! Ik zocht al naar een goed woord voor de tientallen Bean-bags die hier rondzwerven. Sjouwzakjes it is!!!

Gr Mir

Elly zei

o wow , ik vind jouw stempels zo mooi . Helemaal leuk ;-)

Liene zei

Wat een mooie stempel! Ik vind de eikeltjesstemperl ook erg leuk!

Annemiek zei

Jij CreaBea :o) Gewéldig zijn ze!
Fijn weekend!

Mezzamay zei

Really cute!

Anoniem zei

mmm, ben gék op kabouterjes, we hebben er hier ook een stuk of wat in de tuin onder de oude bomen wonen; Prachtig Daan!

Wiek zei

hey, geen tekening dit keer... hoewel, de stempel is vast op één van jouw tekeningen gebaseerd...
Mooi in ieder geval!

Jolanda zei

Oh wat mooi!

Maia zei

ADORE these!! Absolutely adore!! Fantastic!!