zaterdag 6 november 2010

Herfstvakantie / Autumnbreak





















27 opmerkingen:

sanneke zei

Wat fijn! Waar waren jullie?

Roos zei

Familieherfst ten voeten uit! En waar is de foto van Mevr. Rot....? :-D

Daan zei

Tubbergen!
geweldig huisje gehuurd op Baasdam (zomerhuisje)
www.baasdam.nl

Daan zei

@ Roos, mevr Rot maakt de foto's ;-)

Elly zei

oo dat ziet er werkelijk heerlijk uit ;)

WierHier zei

wat heerlijk Daan. Alleen al van het kijken naar de plaatjes raak ik al ontspannen :)

Greetje zei

Ben jaloers........:)

Purperpolletje zei

Zo grappig om te zien dat Wolf en Woody ook op vakantie onafscheidelijk zijn!

Gea zei

Ooo, Wat leuk! Goede herinneringen aan Baasdam! Mijn broer is daar getrouwd! Een deel van de ceremonie in het huisje waar jullie nu zaten (aan de foto's te zien) en en het officiële deel van de trouwerij buiten (in een grote kring) bij het vijverhuisje!!! Wat een geweldige plek hè? De rust en de ruimte en het geweldige huisje! Mooi dat jullie er ook zo van hebben genoten zo te zien :-)!

Gea

Anoniem zei

Oh Daan, wat een heerlijke plaatjes weer!!

De combi Wolf/Woody vind ik echt zo lief! Hoe Woody net even boven de rand van het bad uitkijkt, *smelt!

Grietje zei

Wat een heerlijke plaatjes, heerlijk om zo bij de openhaard te zitten (helaas mis ik die nog steeds....nog erger dan geen bad hebben)
Och och, wat ben ik zielig ;0)

Heel fijn weekend!

Anoniem zei

absolute zaligheid!

Saskia zei

Wat een heerlijke herfstweek! Mooie foto's ook weer!
Fijne weekend nog!

jane zei

yes! it sure looks like fall! stay warm sweetie!

wietske zei

ziet er heerlijk uit, wel nat! echt herfst dus...
Mooie trui zag ik voorbij komen bij Elvis! Was hier ook favoriet rondom deze tijd....

nina zei

Wat een leuke vakantiebestemmingen in NL hebben jullie toch altijd! Ik wil ze altijd allemaal aan mijn favorieten toevoegen en er ook eens heen gaan ;). (zoals dat ene leuke huisje met de hot tub. We hebben vorig jaar eens geinformeerd maar toen zat het voor maanden volgeboekt)

NOVY zei

Heerlijke plaatjes! Die met Wolf in de stoel voor de haard....dat wil ik ook! Nu!

Sandra zei

Mooie plaatjes van een heel ontspannen familie herfst vakantie.

wood & wool stool zei

door het bos banjeren, spelletjes doen, lekker relaxen in bad of bij de haard. lieve fotoserie van een heerlijke herfstvakantie!

Anki zei

Ziet er heerlijk uit Daan! Mooie foto, die ene van Wolf met Woody. (de rest ook trouwens)

**EYE-SNACKS** zei

Dat ziet er gezellig uit!

liset zei

Ohh heerlijk. En wat heeft Wolf toch altijd zo'n lekker guitig koppie! Zo lief.

Unknown zei

Oh, wat is íe mooi, die Roversjas! En wat ziet het er uit als een heerlijk weekend.

Elly zei

Buiten waait de wind om het huis, maar binnen is het lekker warm!......lalalala ......Haartjes nat, nog even op voordat vader zei: vooruit naar bed! )......toen was geluk heel gewoon! Heerlijke foto's weer!
Fijn om ze te mogen zien!

Nienke zei

Oh! Als je het zo bekijkt is de herfst met zijn buien en grillen zo verschrikkelijk nog niet!
Mooie foto's!

Celeste zei

Hmm ben ik het nu..of is het de foto?
Maar lijkt Jan ineens niet zo lang meer naast Elvis?

Grote meid zeg!

(even pauzemomentje :))

Maia zei

I love the mood of these autumn pictures...and I love the wonderful sweatshirts your kids always have!