maandag 29 november 2010

MaandagdaandagRuilActie











Ik las de enthousiaste berichtjes van Inghings over haar Ruilacties en bedacht:

Een MaandagdaandagRuilHandeltje

In de Aanbieding:

1. Groene Longsleeve maat 134/140 met MuzikantenPrint
2. Mosgroene Longsleeve maat 74 met PoezenPrint
3. Oranje Longsleeve maat 92 met ZeemeerminnenPrint
4. Witte longsleeve maat 86 met ZeerminnenPrint
5. Set (2) Theedoeken met LoveBirdsPrint

Stuur een mailtje naar daan@janrot.nl met daarin wat je wilt ruilen waarvoor.

Fijne Maandag ♡

edit Muzikantenshirt, Poezenshirt, Theedoeken en het witte Zeemeerminnenshirt zijn beresnel geruild!
Dus enkel nog een oranje Zeemeermin maat 92 wacht op een eigenaresse ;-)
Wat een enthousiasme in mijn mailbox!
Doe ik snel nog eens :-)

16 opmerkingen:

Roos zei

Ha Daan, heb je zin in een volle inbox ofzo ;-P Mijn mail is in ieder geval onderweg!

Ingrid zei

ha Daan, daar zal je geen spijt van krijgen, Zo leuk! Mailtje is al onderweg, ik zeg geen nee tegen een goede ruil!

Sandra zei

Ik stuur je ook een mail!

Saskia zei

Veel ruilplezier! Leuk idee trouwens!

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

ik las het ook, moet snel maar eens 'iets' gaan maken dat ik dan ook kan ruilen, erg leuk idee! veel plezier!

Greetje zei

Heb zelf helaas niks om te ruilen, maar het idee vind ik erg leuk :)

Cisca zei

Ik wil de boeken!:-)

Wien zei

Ik zit ook niet echt in een ruilpositie, maar wil gewoon even zeggen dat ik het idee van je zo leuk vindt!

lillalotta zei

Daan, jou pakje komt er ook gauw aan! Staat klaar om gepost te worden. Hoop dat er geen post problemen zullen zijn en het gauw je thuis vindt!

Heb op het moment weinig om te ruilen, maar wat een leuk idee, zeg!

missvanham zei

oe ik wil wel graag de muziekantenprint ruilen tegen een (play) shirtje voor je kersverse baby!

Anki zei

Tsss, ben ik gewoon al te laat. ;) Nou ja, het zijn dan ook superspulletjes. Wat leuk, zo'n ruil!

MUS zei

swapperdeflap dat gaat rap, he?! :)
swappen=fun

c.ellerbeck zei

Wat een leuk e actie Daan! En die gezellige achtergrond met boekjes ook fijn! ik heb je net ontdekt. Ben erg geinspireerd en onder de indruk van je stempels, super leuk. Ik ga het ook eens proberen!

Hanneke zei

Het cadeau viel zeer in de smaak! Het pakketje komt dit weekend jullie kant op- tenzij ik insneeuw.. ;)

Hanneke zei

Het cadeau viel zeer in de smaak! Het pakketje komt dit weekend jullie kant op- tenzij ik insneeuw.. ;)

Elly zei

Hij is helemaal leuk en zit in de zak van de sint ;)
Zo dadelijk borstplaat maken , dank voor je recept ;) en dan ontstressen