vrijdag 19 november 2010

Deze week zag ik / This week I Saw



De mooiste Sinttekeningen

Een flesje Koffielikeur en Elvis' briefje aan Piet

'Niet te veel hoor
Zwarte Piet
anders valt Uw van de daken'


Deze week
draait alles om zoekgeraakte sleutels
babyhapjes uit chocoladeletters
hoorde ik Wolf zeggen:
"Sjinterklaassjoenaal met Diewtje Blok"

en vroeg een BabyPiet om een 'BabySinterklaas'
aldus De Rotjes ...





Iedere vrijdag tekenen Roos en ik
deze week zag ik
Geinspireerd door Jill's Today I Saw

Alle medetekenaars staan in de sidebar!



It's all about Sinterklaas these days
Happy weekend!

19 opmerkingen:

Sjaantje zei

Er word wat afgetekend voor de sint ;-) Ik doe deze week ook maar eens mee met deze week zag ik :-)

Jolanda zei

Wat een prachtige sint beleving!

hinke zei

hah Elvis heeft een goede humor!

Marjolein zei

Wat is het toch leuk als ze nog geloven en er he-le-maal in opgaan... Dit jaar is het voor het eerst dat ze alledrie niet meer geloven, en dat is wel een mijlpaal... *zucht*

Fijn weekend!

Fien zei

Joepie! Sinds de hoofdpiet zich versprak hebben wij het alleen nog maar over Blokkertje Dieuw :-)

Roos zei

Lang Leve de Sint! Hier wordt druk geoefend op de woorden "sinterklaaa" en "pie". Ach, zolang papa en mama maar weten wat er bedoeld wordt ;-)
Fijn weekend en succes met de laatste bleghie-loodjes.....

flowersandhome zei

Leuk toch als ze nog zo klein zijn en de allermooiste Sinttekeningen maken! Ik heb ze nog allemaal in een map zitten, samen met die voor de paashaas trouwens... want dan is er ook zo'n tekenwoede.
Groetjes,
Marian

Greetje zei

Geniet er van in het "geloven in Sinterklaas" vond het zelf een leuke tijd toen mijn kinderen nog klein waren :)

sillie zei

leuk dat goedgeloviige en dat spannende gezichtje erbij :-)

Grietje zei

Mooie tekening zeg!!!
En je hebt een pràchtig buikje!

Fijn weekend^_^

Pleuntje zei

Wat een gezellige tijd is dit toch hè! Ik geniet er zelf net zoveel van als de kinderen.

TweeMeisjes zei

Een bijzondere tijd voor de kindertjesfantasie

Annemiek zei

Hier ook tekeningen, briefjes en verkleedpartijen. Zo leuk, die beleving :o)
Fijn weekend!

Anoniem zei

jaaa, dat zei Arwen vandaag ook al! duwutje blok!

anna zei

Hah jullie hebben de stemming er goed in zitten! En het werkt besmettelijk :)

Redeker zei

altijd leuk de kindertijd met sint!!

tikjewit zei

Knap Sintje mààààn!

Liene zei

Knap zijn al die kinderen hè dat ze zulke mooie Sint en Piet tekeningen kunnen maken!

likeschocolate zei

Way to cute though Sinter Klaus doesn't come till next week right?