zaterdag 3 december 2011

Dag DWZI


foto: Ingthings

Met de stempel die ik voor Ingrid maakte
zwaai ik de DWZI uit
Dank voor alle bijdragen en reacties

Merula zet DWZI voort

De stempelset van vorige week gaat naar:

JoChapeau zei...
Ik zou ook graag eens meedoen voor de stempels, want ze zijn gewoonweg schitterend !!!

en Lila Lime stuur jij mij ook je adres, ik heb een extra theepotje


HOERA MAANTJE PIET IS EEN HALF JAAR

Dan ga ik nu op zoek naar het
foto-naar-computer-transporteer-draadje en
de oplader van mijn camera zodat ik weer kan bloggen

Fijn Sinterklaas Weekend!

17 opmerkingen:

L zei

Wat een lieve foto van Maantje!
Jullie ook een fijn Sinterklaasweekend!

Ingrid zei

Daaaag! het was Mooi, nietwaar, Bedankt voor dit prachtige initiatief, je (en Roos) hebt mij weer aan het tekenen gekregen,
en die stempel...geweldig!
fijn weeekend.xxx

Liene zei

Een beetje slikken moet ik wel bij deze allerlaatste dwzi! Jullie beiden bedankt voor het initiatief! En ook voor jullie een fijne Sinterklaas!

Daan zei

@ ingrid, absoluut het was Mooi en wat een compliment, dank! en blijven tekenen :-)

@Liene; ik heb het ook hoor maar er komt vast iets nieuws voor in de plaats

Iris Vank zei

Dapper besluit om ruimte te nemen om vooruit te kijken. En ach, wat is Maantje Piet een schat: gefeliciteerd met haar halfjaarsdag! x

Greetje zei

Je creativiteit zal ons best weer verrassen met wat nieuws.

De foto: om op te vreten :)

Saskia zei

Verandering van spijs hé? Ben benieuwd wat je nu gaat doen!
Gefeliciteerd Maantje Piet met je halve verjaardag! Enne die mooie eerste tand natuurlijk!
Fijn Sintweekend!
xoxox

Sigrid zei

Lieve Daan en Roos, dankjewel voor het opstarten van dwzi.
En gefeliciteerd met de halfjaardag van Maantje, toch weer een bijzonder mooi moment.

Fijne Sinterklaas!

xx

Anna zei

Dankjewel Daan en Roos! Ik heb vaak erg van dwzi genoten en geniet nu verder bij Meula.

Anna zei

En gefeliciteerd met Maantje :)

zei

1/2 a year - yeeeeeheeee!

Have a great 2nd Advent and I hope Sinter Claas will be stopping here as well - shoes will be polished and kids are always good...

Linda zei

Gefeliciteerd met jullie halve Maantje :-)

JoChapeau zei

Ooh, dit had ik echt niet verwacht ... en dan nog wel op zo'n speciale dag voor jullie gezin !

Sloppop Yeah zei

lief

Roeza zei

aaaaaaaaach lief!!!

likeschocolate zei

She is so sweet! I love her long eyelashes.

likeschocolate zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.