woensdag 14 december 2011

Rover danst !













36 opmerkingen:

Marjolijn zei

En blijven dansen Rover!!! xxx

Annemiek zei

Oooh, wat mooi!! Inderdaad, blijf dansen, Rover!

Fien zei

mooie impressie
(en eìndelijk, toch?)

L zei

Mooie foto's!
Je kan zien dat hij ervan geniet!

pieke zei

wat een prachtige foto's en wat een mooie danszaal.

Daan zei

@Fiene hij danst nu al weer een tijdje; het was kijkles:-)

Dutch Apple zei

Mooi, dat zie ik graag en jongen die het niet uitmaakt dat hij danst!
Dansen is niet alleen voor meisjes! dansen is voor iedereen!
Mooie foto's....

Groetjes!

joo-expo zei

dat ingespannen snoetje, ontroerend

prachtige zwartwit foto's Daan!

Lot zei

Die eerste foto is echt een juweeltje. Prachtig contrast.

WierHier zei

Helemaal Rover :)

Franca zei

Mooi! En nu maar hopen dat de mensen in jullie woonplaats een stuk moderner zijn dan ( 12 jaar geleden) bij ons. Onze jongste is door reacties ( van volwassenen) gestopt. En hij deed het zo goed. En zag er uit als een dropje. Ga lekker door Rover. Ik vind het geweldig!

Daan zei

yeay!!! leuke 'reportage'... :-)

enne @Franca: triest, diep triest....

Roos zei

Wat stoer! Mooie foto's...

Sigrid zei

Dans Rover, dans en geniet!

Handige An zei

:) Dit is puur meegenieten...heerlijk om te zien! prachtige foto's ook!

Noortje zei

wat een mooie jongen en wat een mooie danser!!

anna zei

Prachtig!

maarnietvangrijs zei

Ah, een kleine Baryshnikov in de dop, wauw!!!!

Liene zei

Mooi!

Bree zei

ik denk natuurlijk gelijk aan billy elliot
1 van mn favoriete films

rover is een prachtman

MamaNatuurlijk zei

Prachtig om te zien!

Liefs MamaNatuurlijk

Redeker zei

zo leuk om te zien hoe je kinderen in het leven staan / zijn!!

nina zei

Mooi, die beweging die je zo in de foto's terugziet!

Greetje zei

So he knows sure that he can dance :)

zei

He will be the women's love - a man who can dance... GREAT!

Anoniem zei

Oh, to dance! To dance!

Heerlijk, Rover!

tessa zei

wat mooi. en zo leuk dat hij het wil. mijn mees wordt vaak voor meisje aangezien en vind dit niet altijd even leuk. maar dan als jongen op dansen tussen heel veel meisjes vind ik wel zo stoer. dat je lekker doet wat je zelf het leukst vind. knap zo klein en dan al zo sterk.

Anna zei

Ik vind dansende jongens stoer!

Nienke Weick zei

Wat stoer!
En alsof 'ie het al jaren doet.


(Stoer ook dat dat mag van jullie, als ouders.
Het is ons standaard antwoord als mensen íets te veel richting de 'mannelijke' beroepen en andere zaken zitten te praten: 'Ocker wordt later vast...' of: 'Otis wil straks vast ook op voetbal.'
Hoezo? 'Misschien gaan ze wel de mode in of willen ze op ballet.'

Stefanie zei

Ontroerend (maar ja Billy Eliot is mijn lievelingsfilm......)

Anoniem zei

Natuuuurlijk danst Rover! Hij is een geboren balletdanser...
-x-

Jolanda zei

Dans Rover, dans! *smelt en is trots*

sarapirat zei

gewelldig,
dat wordt ik blij van!

**EYE-SNACKS** zei

goh Rover,hartstikke goed!

variouskinds zei

Erg mooie foto's.
Als onze oudste zoon danst moet ik altijd aan anna theresa de keersmaeker denken.
Jongens dansen met zoveel overgave.

Iris Vank zei

Volgens mij heb ik hier nog niet gereageerd: wat een ontroerend mooie foto's Daan! En nogmaals bedankt voor je onwijs lieve cadeautje, het deed me heel wat!