woensdag 28 december 2011

Maantje & Daantje in Ouders van NU



26 opmerkingen:

Mireille zei

Oehhh…gaaf!

MamaNatuurlijk zei

Leuk! Ik ga zo in de winkel even kijken.

Liefs MamaNatuurlijk

Fien zei

Ha! Laat ik nou vandaag boodschappen moeten doen! Leuk hoor.

Anoniem zei

Leuk zeg!

Mars zei

Leuk! Ik zal eens in de winkel in het blad gluren :)

Saskia zei

Oeh wat goed! Nou nog een Ouders van Nu te pakken zien te krijgen! :)
xoxox

MondaysMilk zei

Leuk! Ik ga hem halen..

Greetje zei

Ben benieuwd :)

Kim zei

Wat leuk!

maarnietvangrijs zei

Leuk, ik snel naar de winkel! Nou ja, in vakantietempo dan......

Sigrid zei

Helemaal leuk! Ik ga snel eens kijken :-)

HOEPZIKA ! zei

Leuk! Ik ga morgen bij het boodschappen doen ook eens kijken!

Jolanda zei

Spannend! Het begin van meer?

mamavanvijf zei

super!

Iris Vank zei

Oh wat leuk, ik ben zo benieuwd!!

Linda zei

Wow, leuk zeg!! Ik ben benieuwd. Zal zeker gaan kijken!

Karin zei

Net even de nieuwe Flow, een oudejaaslot (hee, je weet nooit) en de Ouders van nu gehaald. Wat een mooi stuk lieve plakmoeder! En dankjewel voor de lieve Elviskaart.

tessa zei

leuk, die ga ik zeker kopen!
ben benieuwd naar het artikel..

sarah zei

Net terug uit de bib in het lekker allemaal gelezen! Krijg je een vaste plek vanaf nu? Dat zou niet misstaan lijkt me. En met de vermelding van je blog weer heel veel lezers extra hier. En ik droom mee met je voor de verre reis met jullie zessen! Mooie wens.
x

Anoniem zei

Heb net in de boekhandel in de 'grote stad' (nou ja ;o)) even zitten kijken en hier en daar wat lezen: LEUK!!! Wat staan jullie er samen mooi op!

Liene zei

Oh, super morgen meteen eentje kopen! Leuk!

Carolien zei

Oh wat leuk zeg, morgen even kopen! :)

L zei

Wat leuk!

Unknown zei

Wat een mooi verhaal, lieve PlakMoeder! En bedank je je zoon nog even voor zijn prachtige stempelwerk? Jullie alle Goeds voor 2012 (al zie ik net dat het begin niet zo Florisant is, beterschap!)
Lekker efficient he, 3 items aanhalen in 1 blogreactie ;-) Ik leer het wel!

Carolien zei

Leuk verhaal en prachtige slofjes!

sarah zei

Ach, was deze nm met mijn mama in eindhoven...ik vertelde daar over jou in vancouver en je zieke zusje. ze kocht de ovn voor ons zusje in vancouver, waar ze volgende week naar toe vliegt!
x