zondag 25 december 2011

We're Having a KerstBall









32 opmerkingen:

Lot zei

Werkelijk, fantaaaaaaastisch! Prachtig! Wat een feest zo samen. Heer-lijk

Lot zei

Werkelijk, fantaaaaaaastisch! Prachtig! Wat een feest zo samen. Heer-lijk

Mireille zei

En zo hoort t..
geweldig geluk!
Fijne dag nog.

Greetje zei

Het geluk straalt er van af.
Gefeliciteerd en nog een hele fijne dag.

´t Gras van de Buren zei

Fantastisch, geweldig, hilarisch!

maarnietvangrijs zei

Wat een mooie (en zo te zien ook heel erg gezellige) familie!!!! Veel plezier!

Franca zei

Ziet er heel gezellig uit.
Wil je Rover van me bedanken?
Hij maakte mijn week!
Fijne kerstdagen!

Iris Vank zei

Wat zijn jullie toch LEUK! Zelfs Teun roept dat vanaf de bank. ;)

nina zei

Fijne kerst! Ik moest even goed kijken, want zowel Maantje als Wolf zijn zo veranderd!

L zei

Dat ziet er supergezellig uit!
Geniet lekker samen van deze dagen!

Anki zei

Ge-wel-dig Daan, echt heel gaaf! :)

Zomerbloeier zei

Gezellig Kerstbal, groot feest. Ik las op een site waar de bekende jarigen van vandaag staan, dat Jan vandaag jarig is. Van harte gefeliciteerd. Nog vele verjaardagen erbij Jan!

groetjes, Ingrid

hinke zei

veel kerstbalplezier! liefs Hinke

Patricia zei

Wauw, wat een geweldige familyfoto!
Merry X-mas! xxx

sarapirat zei

leukleukleuk!
fijne kerst voor jullie,
en gelukkig nieuw 2012!

knuffels en liefs

Mars zei

Dankje! Jullie ook een vrolijke 2de kerstdag! Maar ik geloof dat dat wel gaat lukken :)

Sigrid zei

Wat een Feest :-)

Fijne 2e kerstdag nog

maarnietvangrijs zei

Dank voor je bericht en ja, ik had de sjaal/col van Jan al gezien, geweldig!!!! Mooi strikje ook van Maantje, zoiets had ik voor mijn lief ook gehaakt, maar tot nu toe draagt hij het nog niet...... ;-)

Unknown zei

Prachtig, prachtig!

NOVY zei

Fantastisch! Dit redt mijn Kerst!

Planet Fur zei

Hahaha, geweldige foto's! Hoop dat jullie kerst gezellig was!

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

Leuk!!

noelle zei

dol op deze foto
maantje piet lijkt op erwtje van popey.

Kim zei

Wat leuk zeg!

Linda zei

Die foto is gááf!!!
Hopelijk was jullie kerst heel gezellig, en als ik de foto bekijk ziet dat er zeker zo uit.

MamaNatuurlijk zei

Wat een heerlijke foto's!

Liefs MamaNatuurlijk

hartje-bloem zei

Leuk om zo mijn strik gedragen zien te worden, door zijn schattig kindje :) Wat een leuke oorbellen heeft Elvis, ik heb ze nu in het wit in ;))

Hopelijk hebben jullie een geweldige kerst gehad, maar ik denk haast van wel!

x

Liene zei

Wat een mooie foto's van je kindjes. En die eerste foto is zoo blij. Mooi.

tessa zei

wat een vrolijkheid.
en prachtige kinderen op de foto.
groot geluk.

Jolanda zei

Wow! Wat een feest.

Kaylovesvintage zei

amazing

Liesbeth S. zei

Wát een schitterende foto's..
Van het 'familieportret' krijg ik hele goeie zin :-)
Jullie hadden dat ook, zo te zien...