vrijdag 9 december 2011

Maantje's Mondschein Serenade

















32 opmerkingen:

Fien zei

't is genetisch hè ;-)
(liehief!)

Anoniem zei

Oooh, we missen jullie!! x jezusje

Jacomijn zei

Yep, dat wordt later samen met pa optreden !!! :o)!!!

Mireille zei

Duidelijk een kwestie van de goeie genen.
Ik zie ineens dat Maantje jou kuilen heeft!
(iig in een wang).
Lief!

Sigrid zei

Dat belooft nog wat..:-)

Wat een geweldig mutsje draagt ze toch *smelt*

Liene zei

Hele mooie lieve foto's van Maantje! Fijn weekend.

Franca zei

Wat een heerlijk meiske is dat Maantje toch! En dat kuiltje in haar wang...Een klein talentje in de dop.

Lot zei

Geweldig, en prachtig mutsje bij de weg *doetogendichtenluistertevenverdernaardepianoklanken*

Unknown zei

oooh hemeltje wat een dotje;-) ik zou ze zo willen komen lenen ;-))

Fijn weekend Daan!

vervlogen dagen zei

Wel ja, dat eindeloze Folk Dean moet je ook gewoon overslaan! Wat een snoezige kuiltjes BTW.

Anoniem zei

En wat een concentratie, wat een knap Maantje :)

noelle zei

wat een heerlijk popje ze lijkt veel op grote zus lief

wood & wool stool zei

dat moet papa Jan heel goed doen!

zei

Oh she's having fun playing the piano - no wonder in this family...

Anoniem zei

in haar element, dat kun je zo zien!

Madame Mouton zei

* Applaus *

Linda zei

Subliem en lief tegelijk.

Saskia zei

Zoete pianiste & wat een mooie lach heeft ze!

xoxox

Iris Vank zei

Wat heb je toch weer mooie foto's gemaakt Daan!

Greetje zei

Ik smelt, smelt, smelt van zo'n lief snoetje.

sanneke zei

Och, Maantje met je mooie lach! Ik had wel eens gehoord van wonderkinderen die op hun derde al mooi piano kunnen spelen, maar een babieke dat dat al kan...

L zei

Ik zie het al voor me....Jan en Maantje Rot in concert!

Janneke zei

zit ze nou zelf? Wat knap!
Het blijft toch wel frappant he, een kindje met helblauwe ogen terwijl je zelf bruine ogen hebt. Hier thuis idem.
Fijn weekend.

**EYE-SNACKS** zei

Och,zo lief..en Daan de foto's zijn prachtig!!! Ik ben helemaal gevallen voor dat eerste portret :)

Daan zei

@Janneke; ze zit nog niet zelf helemaal, hoor, ze 'zit' in het borstvoedingskussen en niet zo lang ;-)

fijn weekend :-)

Sandra zei

Héérlijk.

tessa zei

wat een lieve foto's weer!
zit ze nou al los zo zelf?
ze lijkt zo groot al zeg. met haar lieve bolletje.

Gaby zei

Mooie foto's, mooie Maan, mooie muziek. Ik word altijd een beetje ontroerd van dit stukje muziek. Het is net een vraag en antwoordspel tussen twee mensen, maar ik vraag me altijd af of het allemaal goed afloopt.
Fijne weekend verder!

Annemiek zei

Maantje Piet = Lief!!

Karin zei

Prachtig, werd helemaal blij van foto 6!

Jolanda zei

Ik ben fan! (wat een prachtig mutsje)

MUS zei

hello maantje cute!
…met de paplepel...