zaterdag 4 februari 2012

Geboortekaartje James




Gemaakt voor Iben
(klik) Hoera voor James!

20 opmerkingen:

Grietje zei

Dit is echt ontzettend leuk! Simpel zonder poespas, doordat je duidelijk kunt zien dat het gestempeld is...ziet het er wat robuuster uit. Als in ECHT, geen plastische/gelikte geprinte verhalen en plaatjes. Dit is in mijn ogen 10X beter...wat zeg ik...100X beter dan dat 'standaard' geboortekaartje.
Ik heb eens in een jaar twee dezelfde geboortjekaartjes gekregen, 2 gezinnen met dezelfde smaak dus. Ik zou daar toch echt niet aan moeten denken.....
Ik dwaal af, mijn verhaal moge duidelijk zijn dat ik het een ontzettend tof kaartje vind!

Fijn weekend Daan!

Groetjes,
Grietje

Anki zei

Gaaf zeg, goed bezig Daan!

Marije zei

Wat mooi!
Ik wil het al een tijdje vragen, en na deze blog durf ik het ook: maak je ook stempels op aanvraag? En zo ja, waar kan ik dat doen?

Anoniem zei

Mooi Werk Weer!
Kent Wolf deze al: http://www.youtube.com/watch?v=FH6L1T1CYYI&feature=related

Liefs As

sanneke zei

Een brok in mijn keel toen ik de envelop zag en het kaartje er uit haalde. Wat een mooi, liefdevol kaartje. Het staat te pronk op mijn kast.

Greetje zei

Mooi.

zei

I really like your heart stamps.

Sigrid zei

Wat een mooi kaartje!

Patricia zei

Geweldig leuk en mooi kaartje Daan!!!

Happy weekend :)

tessa zei

wat een superlief kaartje!

vervlogen dagen zei

Mooi gedaan Daan!

Janneke zei

Wat een leuk kaartje! Helemaal uniek. Goed geDAAN!Ik vind die hartenstempels zo gaaf! Binnenkort eentje in m'n brievenbus!(Moosmade)
Janneke

L zei

Wat een leuk, uniek kaartje!

Daan zei

@ Marije; voor stempels kan je mij mailen daan(at)janrot.nl

Daan zei

@Astrid : :-) ik ga het hem straks laten horen!

Daan zei

@Janneke: wat superleuk dat je eenhart hebt besteld bij Moosmade

Mama Maai zei

Wouw, wat een onwijs leuk idee... We zijn nog aan het rond kijken voor leuke kaartjes maar deze zijn wel heel schattig en lekker simpel...

Daan zei

@mamamaai je mag mij altijd mailen , ik kan een lino (lino's)op maat maken:-)

élise* zei

Wow!!! Great! You make me feel like drawing stamps! I love them :-)

Joos zei

Leuk! En ik zie ook een stempel voor Dante. Zo het mijn zoontje van 19mnd ook. Hoe maak ik zo'n leuke stempel, of verkoop je ze ook?
Ontzettend leuke site!!!!