zondag 19 februari 2012

Vakantie #2

29 opmerkingen:

JoChapeau zei

Wat een leuke foto's !

sanneke zei

Jullie zijn leuk!

Fien zei

Goud!

Iris Vank zei

Fijne foto's! Geniet ze!

Mama Ilse zei

Hoi Daan, wat een heerlijke winterzon hadden jullie !

Het ligt nog wel even ver weg, maar ik ben graag voorbereid. Komende winter zal ik ook met een baby inde draagdoek rondlopen. Op de foto's zie ik een lekkere warme sjaal/poncho rondom Maantje Piet. Is dit speciaal voor een draagdoek?

Geniet nog van de vakantie.

Liefs
Ilse

x zei

Wat heerlijk!

Roos zei

Hallo Familie Muts&Bril, wat een warme plaatjes!

anna zei

Ah die moet je toch stuk voor stuk knuffelen! Geniet ervan!

Mama Maai zei

Ohhh wat een leuke foto's... vooral die laatste, zooo schattig!!!

Linda zei

Die laatste foto is zo onwijs lief. Het is stiekem een kleine Beertje Piet. Mijn zoontje had hetzelfde mutsje. Veel knoddeliger wordt het niet dan dat, een baby met een lief mutsje. *smelt*

Michelle zei

De foto van Elvis aan het water is WAUW!X Michelle

Patricia zei

Blauwe lucht,zon,strand en zee!
Dat is genieten!!!

Lies: zei

Ziet eruit als vakantie, daar ga ik zo van wegdromen!

Anne zei

Laat me raden... Schier??

Nienke Weick zei

Zoveel kleur ineens, na grauwe winterdagen..fijn!

En dat berenkoppie uit de buidel... oef. Draag mij maar weg. Ik smelt. Onherroepelijk.

Greetje zei

Wauw...........ben jaloers :)
Geniet ervan.

Sandra zei

Heerlijke vakantie foto's!

Debora zei

Mooi!!!

Liene zei

Mmmm, heerlijke foto's!

Planet Fur zei

Haha, dat hangende beertje is mijn favoriet! :-) Ik heb nog even wat details over dat boek opgezocht (het is echt een super mooi boek, echt heel erg leuk voor kinderen ook!) Het is geschreven door Jirí Kalousek en geïllustreerd door Blanka Kriklánová, uitgegeven door Rebo Productions in 1989. Veel schatgraafplezier, ik hoop dat ie op jullie ligt te wachten ergens! ;-)

emmel-prutsemieke zei

een kangaroobeertje.

Bosliefje zei

Op een eiland? heerlijk!

likeschocolate zei

How wonderful to have such a sunny day!

NOVY zei

Rover in het konijnenpak is ook briljant.

Jikkes zei

Genietse!
En vader met Wolf is mijn favoriet...mooi!

Daan zei

Wat een lieve en gezellige reacties :-) Dankjulliewel!

@ mamailse: het is de mamaponcho, een 100% wollen poncho met twee gaten; 1 voor mama's hoofd en 1 voor babyhoofd.
Je draagt onder de poncho, je drager/ringsling/draagdoek.
De mamaponcho kan ook andersom voor als je je kindje op je rugdraagt.
En als je zwanger bent kan je er ook al veel plezier van hebben want dan laat je het tweede gat nog dicht en past je dikke buik in de poncho.

En alle seizoenen fijn! Zelfs op een wat frisse zomeravond :-)

Daan zei

hier verkrijgbaar

http://www.slingomama.nl/nl/4-mamaponcho

Het is even een investering, maar absoluut de euro's waard
en koop er een met armsgaten en losse mouwen, zonder armsgaten ben je nergens als mama van meer ;-)

zei

Looking like a lovely and sunny holiday you had.

XX

tessa zei

wat een fijne gezellige foto's.
het ziet eruit alsof jullie heerlijk genieten met elkaar.
wat een fijn pak heeft rover, als ik het goed zie, aan zeg. jee, dat zou hier ieder kind wel willen hebben denk ik. zo wollig en zacht om te zien.
de laatste foto is natuurlijk allerliefst, dat slapende bolletje hangend op jouw buik (althans dat neem ik aan. kan natuurlijk ook bij haar papa zijn.maar lief blijft hij, de foto)
fijne dagen nog!